Nou heb ik mezelf altijd voorgenomen geen tattoo te nemen.. MAAAR.. Ik zit te twijfelen om een white ink tattoo te nemen op mn voet met de M en de L in sierletters naast elkaar.. Dit past iets beter bij mij.. Het is toch bescheiden en ik vind het erg mooi. Dus ik vraag ervaringen, foto's etc!! Kom maar op!
Ik heb geen foto's of ervaring maar ik zit er zelf ook aan te denken om zoiets te zetten. Wil er dan wel een lichte schaduw achter zodat je het nog wel ziet maar niet overduidelijk. Ben bang dat alleen wit niet (goed) zichtbaar is.
Uiteraard zit nu via mn tel online maar zal vanavond een foto plaatsen! Hij was inderdaad in het begin echt spierwit, nu is hij wat vager en een beetje licht beige achtig! Ik vind hem zelf onwijs mooi & krijg er ook veel complimenten over!
zo iets lijkt mij dus ook super gaaf, ik d8 alleen dat die wel vervaagde ja.. maar ik ben ook heel benieuwd naar de foto
Wat ik er tot nu toe van heb gezien, maakt mij ook heel enthousiast. Maar ben ook wel benieuwd naar foto's en ervaringen en ook hoe het er na een paar jaar uitziet.
Mooi hoor.. Waar heb je hem laten zetten?en hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?En was het pijnlijk?
Dankjewel meiden! Ik heb hem achter op mijn rug laten zetten, tussen mijn schouderbladen.. iets hoger. Volgens mij was ik 100,- kwijt, maar heel zeker weten doe ik dat niet meer om eerlijk te zijn! En nee het deed absoluut geen pijn