Ik ben met de derder ronde clomid bezig ivm pcos. Deze ronde voor het eerst 150mg omdat 50 en 100 niet werkte. Ik vertrouw er nu eigenlijk niet zo op dat het deze ronde wel gaat werken.. Zijn er naast clomid nog andere dingen die kunnen helpen?? Ik las op internet iets over geen koolhydraten meer eten en maca poeder. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb geen overgewicht, maar eet misschien wel iets te veel koolhydraten.
Als de clomid niet werkt ga je over op hormoonspuiten. Hoe het zit met alle voedingsmiddelen daar heb ik geen weet van.
Ik heb ook een tijd (voor ICSI) Clomid gebruikt en bij mij heeft het maar 1 ronde aangeslagen. En dat was, misschien heel toevallig, de ronde waarin ik idd suikervrij en koolhydraat arm at. Denk dat er zeker veel te halen is met voeding. Ik heb destijds het boek de hormoon factor aangeschaft van ralph moorman.
Geen idee of voeding er iets aan veranderen kan. Destijds ik clomid slikte had ik ook geen overgewicht en at gewoon normaal. 50 en 100 sloeg bij mij ook niet aan. 150 wel en was ik zwanger. Hopelijk werkt de 150 ook bij jou.