Even een vraagje aan jullie. Wij hadden de naam Dani gekozen voor onze toekomstige kleine, maar nu bedacht ik opeens dat mijn broertje een naam heeft die er erg veel op lijkt. Nu dacht ik :'Daniq vind ik ook wel leuk'. Klinkt wer even net iets anders..Maar vinden jullie dat dit kan voor een jongen??
Ik vind 't echt een meisjesnaam (ik ken de naam overigens alleen geschreven als Danique/Daniek, maar ik neem aan dat de uitspraak 'tzelfde is?) Ik ken overigens wel een jongetje die Dannick heet, lijkt er ook wel wat op...
Danique is echt een meisjesnaam. Janique is wel is wel een jongensnaam. Maar je wil denk ik Dani in de naam houden? Hoe heet je broer dan als ik vragen mag?
Ja, ik vind het in alle gevallen geen mooie naam maar het kan als jongens naam. Je hoort 'm in Frankrijk wel
Ik zou gewoon voor Dani gaan, als je dat de mooiste naam vindt. Ik vind het wel kunnen, ook al heet je broer Denny.
Ik vind Dani en Denny echt heel verschillend. Anders even checken bij je broer: misschien vindt hij het wel heel leuk dat zijn neefje zo heet!
Ik vind Dani 10 keer leuker al Daniq....en ik vind het ook geen probleem met de naam van zijn oom. Dus ik stem voor DANI! (leuke naam trouwens)
Ik vind Danic kunnen voor een jongen, maar dan zou ik persoonlijk deze schijfwijze aanhouden. En Dani kan wat mij betreft ook, ook als je broer Denny heet!
Ik vindt Dani eigelijk helemaal niet zo op Denny lijken, Ik zal gewoon de naam Dani pakken als ik jou was.
Ik zou ook gewoon voor Dani gaan als je dat de mooiste naam vind. Waarschijnlijk vind je broer het alleen maar leuk!
Ik persoonlijk vind Daniq geen jongens- maar een meisjesnaam. Janiq vind ik dan weer wel een jongensnaam. Maar als jullie t wel prachtig vinden voor een jongen gewoon doen hoor. En ik ben t wel met de andere meiden eens dat ik Dani en Denny niet echt op elkaar vind lijken en ik denk dat je broer t helemaal niet erg zou vinden.