Stokke Tripp Trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiekeboe4, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik heb een stokke tripp trapp tweedehands kunnen overnemen. Mijn neefje en nichtje heb ik regelmatig in huis. Nu ben ik aan het kijken voor een babyset, maar zie dat deze niet overal op passen (oude modellen niet) nou is mijn vraag of deze van mij dat wel kan.

Je schijnt het te kunnen zien (kon het even niet terug vinden) aan het serienummer. Deze moet vanaf 3 en meer zijn.

Nu kan ik enkel een ISO nummer vinden op de stoel (andere sticker is er af) en lijkt mij dit niet het serienummer. ISO 9221-1.

Ik heb wel aan de binnenkant van die openingen zitten en als ik zo kijk ben ik bang dat daar de houten beugel + leertje in hoort.

Wellicht kan het ook zijn dat de stoelen na 2003 allebei kunnen?

Weet iemand hier er misschien wat meer over?

Groetjes

2. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Ik heb ook een 2dehandse gekocht maar heb er specifiek bij gevraagt of deze van na 2003 was want had geinformeerd bij stokke zelf waar de babyset op past en dat waren de modellen van na 2003

3. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Bij die waar de huidige babyset op past heeft enkel een opening in het zitgedeelte. De rest wordt geklemd tussen de 2 delen van de rugleuning als ik me niet vergis...

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Bedankt!

Klopt allebei. Volgens mij is dit degene met de houten beugel en het leertje!

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb 2 Tripp trapps. Zijn beide 2 jaar oud. 1 heeft wel uitsparingen voor de houten beugel en de ander niet.
    Op allebei past de nieuwe babyset van plastic.

Het gaat om de afstand tussen de 2 latten in de rug. Bij oude Tripp trapps is die afstand kleiner en dan past de babyset van plastic er niet tussen.

Deel Deze Pagina