Ik heb een bykay meitai deluxe maar ik ben er nog niet kapot van.. Onze zoon van bijna 11 weken wil er niet in newborn houding in, dus met opgetrokken beentjes. Hij wordt dan zo boos dat hij zich afzet. Hij is ook al ruim 7kg en 62cm dus ik kan mij voorstellen dat het niet meer lekker zit 😉 Mag hij nu al met de beentjes naar buiten erin? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar die banden lijken zo in zijn benen te 'snijden' hij wordt er niet echt blij van en ik hou steeds 1 hand onder zijn bips omdat ik bang bent dat hij teveel hangt aan zijn bovenbenen (lastig uitleggen hihi) Daarnaast zakt hij steeds als ik hem draag.. ik doe goed strak knopen maar na 15 min hangt hij al weer oncomfortabel laag.. en dan ga ik nog niet eens met hem buiten wandelen maar is puur voor in huis nog.. Hebben jullie misschien tips (of detail foto's van hoe de beentjes zitten).. want ik heb nu 120 euro uitgegeven en het dragen brengt ons nu alleen maar frustraties 😐
Kijk eens op draagpraat op facebook. Beentjes moeten er altijd uit, en waarschijnlijk moet je het zitje nog een beetje versmallen.