Oh je hebt al een foto geplaatst van je raam Je zou een wand in een heel licht grijze tint kunnen verven, bijvoorbeeld je lange wand waar je bank nu op staat, of een tint die lijkt op de country grey tint van Annie Sloan. Dat steekt ook mooi af bij je plaffond. Is je bank grijs of bruin, ik dacht grijs..? Kan ik niet goed zien op de foto? Ik zou je houtwerk (kozijnen en deuren) wit maken, wel echt wit. En met een normale verf, niet met Annie Sloan.
De bank is niet bruin bruin haha het is wel bruin maar het lijkt of er een grijzige tint over heen zit. (apart stofje) helemaal brocant hoeft niet als t maar een tintje die kant op heeft om te beginnen. mn man houd nl van strak dus die moet ik nog ff mee sleuren hierin hier nog een foto van binnenkant tv kast wat mij dus tegenhoud en een foto combi van muur gordijn en kozijn ja ik wil ook nu wel alles aan de kant gooien en hup aan de slag!!! liever vandaag als morgen.. en verven kost minder dan andere meubels
Ja dit is idd lastig en hier loop ik ook tegen aan.. gordijnen hebben we weinig dicht omdat we vouwgordijnen creme hebben tip van mn moeder wad doe alleen een strook voor de sier en geen gordijnen die helemaal dicht kunnen.. tja ik weet niet of ik t wat vind.. De bank ja ik ben gastouder we wilden nog heel ff wachten met aanschaf maar we hebben em nu 7 jr dus over een paar jaar komt er toch een nieuwe. als we nu eerst schilderen bank voor t raam zetten en de 2 stoelen en leuk tafeltje ertussen voor de mooi nieuw geschilderde muur dan valt het niet zo op en t kleed ik wil toch een andere hihi die zijn bij de kwantum niet heel prijzig en na 7 jr .. vind ik dat er wel iets mag veranderen hopelijk krijg ik mn man gauw aan t werk hij wil niet dat ik halsoverkop me er in stort..
Ik vind de kleur van je meubels juist mooi en persoonlijk zou ik die juist geen andere kleur geven. Ik denk dat ik meer wit zou toevoegen met een mooie kleur erbij. (beetje zachte tinten) Andere lampjes, ander vloerkleed, kussentjes op je stoelen, nieuw gordijn, kussens op je bank in verschillende kleuren. Beetje riet toevoegen in manden of lampenkapjes, dienblad en ik denk dat je dan al een hele andere kamer krijgt!
Zegt mn man ook comfort gaat bij hem voor. De kids zitten veel met autootjes en speelgoed op tafel en dat krast ook wel De vloer blijft ook zo.. Ik ga zo eerst naar de formid o om een verf kleur voor op de muur uit te zoeken en de kozijnen wit andere muren ook wit of off white en dan eens verder kijken of ik er mee kan leven of ik toch de meubels en de rest ga aanpakken. maar sinds ik dat andere topic heb gezien van die annie sloan dingen gaat het zooo kriebelen
Oh en ik had creme kussentjes op mn stoelen maar die zijn helemaal kapot en zo vies ze zitten in de was maar kwantu m heeft ook hele leuke of niet? zo maar eens met kids ritje meubel boulevard
Goede tip. Ik heb om mijn veranderhonger te stillen andere kussentjes op de bank gekocht, ander kleur kaarsen en wat andere fotolijstjes een accessoires en het is echt al een heel ander gezicht.
Dit heb ik al 3 x gedaan. eerst oranje (iuewl) hihi toen rose en vorig jaar blauw.. lijstjes, kaarsen kussentjes noem maar op.. bij de Formido net wel wat kleurstaaltjes opgehaald jammer dat het zo donker buiten is.. lastig uitzoeken
Die combi kan prima hoor! Tenminste, ik heb een houten vloer en grijze met witte meubels. Witte muren, en een mintblauw/groen.
Inmiddels heb ik wel wat verschoven. IPV het folie hebben we nu witte vitrage en het dressoir staat vol met zilverkleurig spul.
Oh je foto is al weer weg heb em nog niet gezien was boodschappen doen. mag ie nog een keer? pb em anders even als je wil
Hier een robijn vloer, lijkt op eiken. Eiken meubels; kast, tafels. Stoelen en bank: zwart / donker grijs. Wij hadden ook een soort crème tinten op muren en kozijnen, en hebben dit veranderd naar wit, en 1 muur antraciet grijs. Vind het prima kunnen met de vloer en meubels.