Zazu slaaptrainer sam, wie heeft hem?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door BeebieBeeb, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb dus de slaaptrainer. Het bekende schaap.
    Wat een handig ding dacht ik! Alle opties die je nodig hebt zitten er op en het is erg duidelijk voor mijn kind, wanneer ze uit bed of uit haar kamer mag en wanneer niet. (Beetje jammer dat het ons tot nu toe nog niet gelukt is dat ze er ook naar luistert :D)

Maarrrrrrrr, wij waren inmiddels in een half jaar tijd al aan nummer 2 bezig. De eerste viel ineens telkens uit, er rammelde ook iets in de stekker. Dus de webshop gemaild en netjes een nieuwe gekregen.

De nieuwe nu een paar maanden in gebruik. Hij deed het gewoon goed, totdat.....
    Een paar dagen geleden ik de stekker van de slaaptrainer uit het stopcontact wilde halen..... De stekker ontplofde een soort van!! :$ een doffe knal en een grote vonk en uit was hij!!! In de stekker rammelde er nu nog meer dan bij die vorige! En een zwarte roetplek op de stekker en stopcontact.

Gelukkig trok ik hem er zelf uit...

Mijn opmerking is...wie hem heeft, pas op!!!
    Mijn vraag is.... Zijn er meer mensen met problemen met dat ding?

Wij doen er niks geks mee. Hij staat op haar nachtkastje en ik weet 99% zeker dat mijn dochter er ook niks geks mee doet.. Ik heb zazu zelf nu gemaild, ben benieuwd naar hun antwoord...

2. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Oh dat is wel heel erg.. Wilde hem gaan aanschaffen maar nu twijfel ik wel.. Ban benieuwd wat zazu erop te zeggen heeft..

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben hem al bijna een jaar en nog geen enkel probleem er mee ondervonden. Zl kan er niet bij. Hij staat wat hoger op een plankje.

4. misa

misa Niet meer actief

Och jee... Nee wij hebben m niet. Maar daar zou ik ook werk van maken.

Wij hebben de Philips mybuddy. Erg fijn!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.938
    3.954
    113
    Wij hebben hem ook en dat soort problemen nog niet gehad. Ligt het niet aan je stopcontact?

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb een mailtje teruggekregen en ik mag hem naar hen op sturen en krijg kosteloos een nieuwe... Wel heel fijn en goede service, maar ik ga nog even denken of ik dat aandurf.

Niemand anders die er ook problemen mee heeft gehad? Heb ik dan gewoon dikke pech? Zou op zich wel goed zijn, dan zou 3x scheepsrecht moeten zijn....

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wij hebben hem een half jaar nu en nooit problemen mee gehad.Y

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    De eerste en het tweede schaap zaten allebei in een ander stopcontact. Er zit nu weer iets anders in dat stopcontact waar die stekker in ontplofte en dat gaat gewoon goed. Ook vlogen de stoppen er niet uit o.i.d. dus het lijkt mij echt aan die stekker van die slaaptrainer te liggen?

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Wij hebben ook het slaapschaap. Mega aanrader. Na de ruggenprik en tepelhoedjes, de beste aanschaf haha. Hier geen ontploffingen.

10. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hier doet hij het ook al een half jaar goed.

11. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Hier ook nog nooit dat soort dingen meegemaakt. En dat terwijl hij al een paar keer van het nachtkastje is gevallen (jongste broertje trekt hem er wel eens van af, nu heb ik hem zo gezet dat die er niet meer bij kan). De stekker heb ik nog nooit echt bekeken, omdat ik daar niet makkelijk bij kan... Zal het eens gaan bekijken.

12. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wij hebben 'm ook... al 2 jaar denk ik? Geen problemen mee gehad en nog steeds super tevreden ermee!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Fijn om te lezen dat het ook goed kan gaan! Ik hoop dat als ik een nieuwe heb, dat het ook goed gaat :)

Deel Deze Pagina