Ik woon in Zoetermeer, en echt, er is hier helemaal geen leuk recreatiezwemmen voor kleintjes, je had eerst het Keerpunt, maar daar is alleen nog maar het 25 meterbad open. Wat is nou een leuk zwembad voor een kleuter in de buurt waar je ook leuk kunt recreatiezwemmen en ook nog een leuk bad is waar hij kan staan? (geen plasje voor peuters haha) Thx!!!
Op 19 april gaat in Gouda het nieuwe zwembad open. Dat wordt wel heel mooi en groot volgens mij! Heb je nu alleen nog niks aan, sorry!
Zwembad in het zuiderpark Den Haag. Den Haag - Openingstijden zwembad Zuiderpark Vroeger kwam ik veel in de watertor in den haag
Zo jammer he dat het keerpunt weg is. Die nieuwe bij ypenburg schijnt wel leuk te zijn. En het zwembad in bergschenhoek
Dank je, genoeg opties dus, en echt heel jammer van het keerpunt, en dat voor zo'n grote stad, belachelijk!
In naaldwijk zitookeen leuk zwembad, het eerste stuk is voor de kleintje en dan door voor de grote. Als je samen als gezin gaat kan je ook nog even lekker van het turkse stoombad gebruik maken!
Het is inderdaad belachelijk dat zo'n grote stad als Zoetermeer, met twee schaatsbanen, wildwaterbanen, skicentrum, bioscoop, klimhal etc. niet eens een normaal zwembad meer heeft Zwembad de Windas in Berkel/ Bergschenhoek is superleuk, en anders inderdaad de driesprong in Pijnacker.