Argh soms snap ik er niks van. Pas keek ik op rtl een programma terug in gemist. Maar telkens na een paar minuten stopte het programma en gooide me er gewoon uit. Moest ik steeds opnieuw beginnen. Dacht ligt aan rtl. Nu ben ik net via vpro een documentaire aan het kijken en weer hetzelfde probleem. Hij gooit me er steeds uit. Ligt het aan instellingen? Zo ja welke? Ik ben een leek op dit gebied
Heb je wel de juiste update? Je internet doet het goed? Ik heb dat ook wel eens, geen idee waar dat aan ligt. Ik sluit alle programma's meestal dan helemaal af, zodat ie alleen rtl gemist draait en niet ook nog tien andere spelletjes op de achtergrond. desnoods de ipad even aan en uitzetten, meestal helpt dat dan wel..
Ik heb je tips geprobeerd en het is gelukt Welke het is geweest geen idee. Update kan het haast niet geweest zijn omdat er nog een grote update moest gebeuren de vorige keer dat ik rtl gemist had gebruikt. Heb hem helemaal aan en uit gedaan en verder geen programma's open gehad naast de documentairel Ga ik later ook even kijken of rtl ook lukt. Vpro is gelukt. Dank je wel
Graag gedaan. Vaak moet ie dan teveel andere dingen draaien, ook al is het op de achtergrond. Verder reikt mijn kennis ook niet hoor.
Nee, de meeste afleveringen niet hoor! Die serie Nieuwe Buren helaas wel, maar de 'gewone' dingen als goede tijden, expeditie robinson etc is gewoon gratis
Dat weet ik niet, dat kijk ik niet. Maar ik denk het niet. Alleen als je vooruit wilt kijken moet je betalen.
je kunt meer gratis zien op rtl XL de app dan dat je kunt kijken op tv bij "gemist" Soms kun je iets gratis kijken op de app waarvoor je op tv wel moet betalen en dan is het evengoed een oude aflevering. Dus loont wel om via de tablet te kijken