Hahah ja ik ken het en zeker nu de zomer er aan komt. Mijn vriend had eerst insanity gekocht, maar doet er nu niks meer mee. Dus ben ik ermee begonnen. Hoewel moerllt zeggen dat het deze week niks meer word. Morgen werken-verjaardag en zondag lkker dagje gezin, maar zal maandag wel weer ff de draad oppakken. Heb je nog kunnen genieten van t mooie weer?
ik heb wat gevonden op you tube. ik doe dus met jullie mee. misschien allemaal net iets anders omdat ik iemand moet volgen die insanity aan het doen is. via via zeg maar. haha. maar ik heb nu dag twee net gedaan en het viel me wel mee eerlijk gezegd. dag 1 vond ik zwaarder.
dag 2 gedaan ben rood als een kreeft en heb liters gezweet. Hield niet alles vol. Te veel spierpijn haha
nou hehe, het was even een gedoe om het te downloaden, maar ben begonnen hoor! dag 2 zit er op. morgen les 3, vind het zwaar, maar wel leuk. en voor de mensen die het niet lukt om het volledige pakket te vinden, stuur me ff een pbtje, dan leg ik je uit hoe je het hele pakket download.
Morgen ff kijken of les 3 lukt. Hele dag druk en s'avonds spinning. Wil wel hele les spinning kunnen knallen en niet van die loodzware benen hebben.
Ik sluit me ook aan. Afgelopen maandag begonnen en nu les 6 erop zitten. Ik wil wel proberen om het volledige programma achter elkaar te doen zeg maar. Dus 6 dagen insanity, 1 dag rust. Maar pfff wat zwaar zeg haha.
zo les 3 eindelijk kunnen doen. Ik doe zelf dus niet 6 keer per week insanity. Wel 3 keer insanity en 3 keer spinning. Ik zie mijn blokjes al beter tevoorschijn komen nu
ik dacht dat ik een redelijke conditie had maar ik krijg les zes gewoon niet afgemaakt. de laatste tien minuten heb ik geen puf meer.
Het is ook echt bijna niet vol te houden de hele les vol. Ik neem ook gewoon mijn rust heel even 5 sec en ben nog lang niet zo snel hoor. terwijl ik wel een goede conditie heb maar dit is gewoon echt extreem
Wat goed dat jullie er zo mee bezig zijn! Top! word het al makkelijker? Ik had vandaag mijn laatste examen op school, als ik slaag iig dus al die tijd met mn neus in de boeken gezeten ipv trainen. Baal er wel van, maar hopelijk was t het waard! Anders na de vak herkansen pffft... Ik kan nu wel weer gewoon insanity doen, dus vd week weer knallen!!
HOi, even een vraagje, waar kun je die lessen vinden? Op internet of is dat een dvd oid? Onze kleine meid is een jaar oud en ik moet nog steeds 2 kilo kwijt en mn buik moet weer strak worden, hoog tijd om eraan te gaan werken
blegh de griep hier, dag nummer 3 vandaag maar toch elke ochtend nog aan het sporten! toch wel trots op mij zelf. annemeis, doe mij even een pb, ik heb het gedownload.. wil je wel uitleggen hoe je dat kan vinden, kan het niet hier plaatsen aangezien dat tegen de regels is.
Hoi, Dank voor je reactie, heb even verder gegoogled en denk dat t voor mij niet echt nodig is, zo´n zware workout. Heb gewoon maatje 36 en sport al 2x per week. Dacht dat het wel iets was omdat je het thuis kan doen maar kan misschien beter elke dag buikspieroefeningen doen om mn buik weer strak te krijgen, de rest (armen en benen) zijn al goed in vorm door t zwemmen.
Wow dames wat zijn jullie goed bezig!! Ik ben nog zwanger en in oktober pas uitgerekend maar wil ook graag na de bevalling insanity gaan doen. Dacht kom even een kijkje nemen hoe het jullie afgaat. Hoe zijn jullie aan de workouts gekomen? Kun je ze ergens gratis (illegaal desnoods) downloaden? Hoor graag hoe her gaat met jullie? Grt, BibiQ
Ik wil maandag weer beginnen met Insanity. Even in shape komen voor de geplande vakantie in september. Mocht ik in de tussentijd zwanger raken doe ik het uiteraard iets rustiger aan en zal dan twee of drie maal per week trainen (voor zolang dat goed gaat). Verder doe ik ook aan hardlopen.
Hoi dames, zijn jullie nog steeds bezig? Ik heb even iets nodig om me in vast te bijten en wilde insanity graag proberen. Het lijkt me ontzettend zwaar! Ik probeer 3x in de weer naar de sportschool te gaan maar dat lukt niet altijd. Heb het idee dat ik wel een beetje conditie heb maar wat ik over insanity heb gelezen maakt dat ik denk dat ik na 10 min al dood op de grond lig haha!
hallo dames, was even benieuwd of jullie nog bezig zijn met insanity? ik was gestopt omdat het wat minder ging met mijn meissie en andere prive omstandig heden. baalde er zo van. nu dus weer begonnen! heb dag 8 gehad vandaag. merk dat mijn kont al wat gelift is haha, en mijn buik is al een stuk platter, nu moet hij nog strak worden. waar zijn jullie? en hoe gaat het je af? liefs.