Eten jullie magere of volle yoghurt? Ik zelf eet na mijn avond eten niks meer, ik eet vrij laat, meestal pas rond half 8. Ik heb dan ook geen honger meer en heb altijd wel 6 eet momenten op een dag.
Bij insanity zit ook een menu met verschillende gerechten erop daar kan je ontzettend veel info vandaan halen en combineren met verschillende producten
Ik eet eigenlijk alleen maar volle producten (zoveel mogelijk) is lekker en verzadigd mij veel meer en light / mager vind ik niet altijd beter.. (zeker niet als je daar dan meer van eet) Elke 2-3 uur een kleine maaltijd eten is je streven dus op zich zou dat goed zijn.
precies, ik eet mijn laatste grote maaltijd om 17-18 uur maar neem om 19-20 nog wel iets hoor, anders gaat mijn maag knorren snachts haha
Ja volle is beter, ik eet er weinig van, soms bij mijn fruit als tussendoortje. En dan max 2 eetlepels van kwark. Zal de volgende keer volle nemen dus. Ja ik eet zeker om de 2/3 uur!
Hier ook volle yoghurt. Dat van na 18 uur is idd een goeie. Ik heb vaak geen trek. Uiteindelijk ben ik meer gaan eten en val ik juist af nu.
Precies. En 2 stuks fruit op een dag mag toch gewoon? Ik eet zelf 5 boterhammen over de gehele dag zo. En tussendoor fruit/kwark, crackers met mager beleg (huttenkase, smeerkaas 20+, ossenworst) Soms pak ik volkoren ontbijtkoekje, niet heel goed, maar doe het niet vaak. En savonds lekker veel groente.
Waarom niet. Belangrijk bij de opbouw van massa zijn vitaminen en mineralen (fruit en groente) dus ik eet lekker mijn portie fruit en groeten per dag en idd foei foei blijf van de ontbijtkoek af
Ik heb het bijbehorende insanity menu. Als je me een pb stuurt met je mailadres dan kan ik je het wel mailen.
Omdat ik dat niet nodig vind. Ik eet om te leven, ik leef niet om te eten. Na het avond eten eet je vaak alleen maar rommel zoals chips enzo. Ik drink 'savonds nog een paar mokken thee, en ga rond 22 uur naar bed, ik heb nooit honger 'snachts.
Dan zou je je juist ook dan moeten eten, je stopt niet met leven snachts, het is bewezen dat je snachts ook gewoon doorgaat met verbranden (als jij die oven maar stookt) niemand zegt dat je rommel moet eten, maar elke 2-3 uur wat eten houd je lichaam optimaal verbrandend en onthoud je lichaam dus snachts de nodige voedingsstoffen (ja eigenlijk overdag al want als je veel sport erbij eet jij veel te weinig)
wat een fanatiekelingen hier zeg. Zelf ben ik er toch van overtuigd dat dit soort dingen niet gezond zijn. Eten volgens de schijf van 5, als je wil afvallen 1500 ckal per dag, ander 2200 ofzo. ... Fruit en vezels heb je gewoon nodig! zeker als je zwanger wil worden. je lichaam heeft koolhydraten nodig om vetten op te slaan en af te breken. Zeker als je zwanger bent zou ik dus normaal eten.
Wat eten jullie weinig zeg! Dan ook nog intensief sporten erbij... Is dat wel gezond? Ik eet eigenlijk een stuk meer (gewoon waar ik zin in of behoefte aan heb op dat moment) en heb n bmi van 19. Waar ligt dat aan?