Insanity Workout: wat eten jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door mpo, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zit op zon 2300 kcal. Eet denk meer weg als gemiddelde nederlandse man hahaha..

Sommige mensen kunnen alles eten de ander zet sneller aan... goede of slechte genen.

Veel mensen denken bij afvallen of dieeten dat ze moeten leven op blaadje sla en plakje kipfilet. Hongere zichzelf uit waardoor ze alweeer snel opgeven omdat ze het niet volhouden. Of in het begin hard gaan en na paar weken juist aanzetten omdat alles wat lichaam krijgt zichzelf opslaat door te kort.

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Tja, ik voel me er goed bij, ik blijf prima op gewicht en sporten gaat erg goed. Ik heb een goede spieropbouw en mijn bloedwaarden zijn helemaal goed. Dus voor mij werkt dit gewoon :)

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Dat je op gewicht blijft zegt genoeg toch je zou met zo weinig eten en spirten ad moeten vallen...

Je meet ook werkelijk spierpercentages e.d. of voelt dat gewoon zelf want zit wel verschil tussen he ..

4. Sterrefeetje

Ik wil ook op gewicht blijven, als ik dunner zou worden zou het niet mooi zijn. Ik ben trots op wat ik heb bereikt, en zolang al mijn waarden goed zijn gaat het goed.
    Spier en vet percentages worden allemaal gemeten. Goed is goed :)

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja maar eet alsof je af moet vallen (als ik dat zou eten zou ik in elk geval vet afvallen, nou ja na een tijdje stil gaan staan omdat het te weinig is en niet genoeg koolhydraten voor serieus sporten zeg maar) maar goed als jij stilstaat hiermee dan hoop ik niet dat je ooit minder gaat sporten of weer normaal gaat eten want dan vliegen de pondjes weer eraan...

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    toch eet je wel weinig hoor... jeetje.. als je ook intensief sport.. Ik eet veel meer en ik blijf ook gewoon op gewicht.. je lichaam "leert" ook om op weinig te leven... Als je zwanger wil worden, maar zeker als je straks zwanger bent, moet je echt weer vezels gaan eten hoor! Of vraag hierover anders eens advies bij een dietiste.

7. Sterrefeetje

Meid, je hebt helemaal gelijk? Nou goed? haha :)

8. Sterrefeetje

Daar loop ik al :) Ik ben heel erg ziek geweest en word daarom aan alle kanten onder controle gehouden.
    Nogmaals, ik voel me er goed bij, ik eet al heel lang zo, ik zie er goed uit en alle controles zijn eindelijk goed.
    Dus ik blijf bij wat mijn sportinstructrice, dietiste en internisten zeggen :) En ik vertelde dit hier alleen maar om aan te geven hoe ik het doe. Niet om te horen hoe slecht ik bezig ben. Voor de een werkt het een en voor de ander werkt het ander. Mijn man sport veel meer en eet heel anders, die eet elke dag een heel brood en drinkt een liter volle melk per dag, ik moet er niet aan denken. Maar voor hem werkt het, hij voelt zich er prettig bij.

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Het was zeker niet bedoeld om te zeggen dat je het slecht doet! Maar als je loopt bij een dietiste dan is het vast prima! :) Natuurlijk is het ook voor iedereen anders.... Misschien kunnen wij ons er gewoon moeilijk iets bij voorstellen.. want ik zou het niet volhouden, ben veel te dol op mijn boterhammen ;)

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik ook niet , hier heb ik bij dietiste gelopen maar daar kwam ik alleen maar aan omdat ze me te weinig liet eten, dus toen 2/3 keer zoveel gaan eten!! en toen viel ik af ;)

Ik hoop dat het voor je blijft werken natuurlijk... maar het is wel een hel opgave, nooit meer normaal eten..

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

die mensen weten 9 van de 10 niet eens wat te doen :).
    ik hoor echt verhalen om te lachen :D
    die laten je echt leven op een blaadje sla en een plakje kipfilet.

die raden nog steeds aan om na 20:00 niets meer te eten want alles wat je dan eet zet aan:D

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik sport juist in de ochtend, zet er mijn wekker voor. En DAARNA eet ik een goed ontbijt (of nu tijdelijk een maaltijdshake aangevuld met 2 gekookte eieren ;)).

Als ik jouw voeding zo zie, dan zijn dit mijn tips:

Schrap de liga's. Veel te veel nutteloze suikers, daar wordt je lichaam moe van.

Voeg meer eiwitten toe in de vorm van ei, vis, vlees. Kan prima bij je lunch.

Tussendoor bij je fruit een klein handje noten (ook veel eiwitten). Zorgt er ook voor dat je bloedsuikerspiegel niet zo snel stijgt door het fruit en dat je dus die extreme dip later niet krijgt.

Succes met insanity! Knap dat je dat doet hoor! Ik doe 30 day shred en dat is voor mij wel insane genoeg ;) maar ik heb dan ook een nogal krakkemikkig lijf, helaas ;)

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Precies ik moet zeggen dankzij WW en dankzij zelf veel uitzoeken ben ik er nu eindelijk achter wat wel werkt en gezond is (en ja dan werkt het voor de een misschien weer wat beter dan de andere, verschillen zal je altijd houden maar in het algemeen vind ik diëtisten ook echt lachertjes (no offence je zal er best goede bij hebben maar ik heb ze helaas niet gehad)

14. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Het is misschien ook wel afhankelijk van waarvoor je er komt.... Wij lopen nu bij een diëtiste voor mijn zoon in verband met voedselallergie en ze helpt ons goed! ...

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja dat zal inderdaad schelen inderdaad... :D

Deel Deze Pagina