Hoi! Mijn vriend heeft een nieuw abbonement met telefoon besteld en komt morgen binnen. Kan ik dit aannemen voor hem? want hij werkt gewoon 5 dagen per week. Groetjes
Nee, ik denk van niet. Heb laatst zelf een een tel + abbo besteld en ik moest hiervoor persoonlijk tekenen + legitimeren en 1 cent pinnen bij de koerier die dat kwam brengen. Was van t-mobile. Misschien dat het bij een andere provider wel kan, dat weet ik niet.
Een paar jaar terug heeft de receptioniste mijn telefoon aangenomen en getekent. Heb hem toen op mijn werk laten komen en dat was geen probleem. Misschien afhankelijk van provider. Anders zijn legitimatie met een briefje dat het goed is dat jij het aanneemt.
Maar mijn vriend zou dan een brief achterlaten met handtekening dat ik bevoegd ben, met zijn legitmatie en zijn pinpas. Het is trouwens vodafone
Ik heb een abonnement (schrijf ik dat goed zo?) bij vodafone en bij mij mocht het niet. Ze wilde toen ik een andere telefoon kreeg hem komen bezorgen op een dag dat ik niet thuis was en wilde het zelfde doen als jouw vriend. Wij kregen daar geen toestemming voor en moesten maar een andere afspraak maken wanneer ik wel thuis was. Dit vanwege fraude hadden ze het over.
kan niet ook niet als je ID van je vriend hebt, handtekening, etc Hierdoor was bij ons de man weggegaan aan de deur en andere dag teruggekomen. degene op wiens naam het komt te staan moet aanwezig zijn en zelf tekenen en 0,1 cent pinnen. hier tenminste wel van t-mobile je kan de afspraak met zo'n bezorger vaak van 8.00-22.00 in laten plannen, dus ook al werk je hele dagen, er is wel een gaatje waarop ze kunnen komen. ook op zaterdag komen ze langs. kunt ook werkadres opgeven van je vriend, komen ze ook bezorgen
Nee bij ons kon dat ook niet (t-mobile), moest zelf tekenen, handtekening werd vergeleken met degene die op mijn rijbewijs staat. Anders even een mail sturen naar waar je hem besteld hebt.
Wij hadden via castle telecom ook een vodafone afgesloten en al van te voren aangegeven dat ik hem in ontvangst ging nemen en een machtigingsbriefje klaar gelegd, dus chauffeur wist er al van, met id van man, cent pinnen machtigingsbriefje en paspoort van mij waar ook een foto van moest was het geen proleem.
3 weken geleden hier mijn telefoon van vodafone binnen gekomen vriend heeft voor mij getekend we stonden in de douche en hij was eerder aangekleed.
IK heb tmobile en bij het bestellen van mijn abbo moest ik een documentnummer doorgeven van degene die het pakket in ontvangst zou nemen dus bv. paspoortnummer of rijbewijs nummer dus vlgs. mij kan het wel maar moet je dat van tevoren aangeven.
Ik heb die van mijn man gewoon zelf aangenomen hoor! (Vodafone) en die van mij had de buurman Was wel beide een verlenging!
Verschilt per provider dus, ik zou ff contact opnemen. En anders die telefoon op z'n werk laten bezorgen. Dat doe ik ook vaak met pakketjes!
Officieel kan het niet, moet je je legitimeren. Echter gebeurt dit dus niet altijd. Ik heb vodafone en mijn telefoon was afgegeven bij de buren. Bij een collega, ook vodafone, was het op een verkeerd adres afgeleverd. Blijkbaar vindt vodafone het legitimeren niet zo belangrijk.