insanity workout

Discussion in 'De lounge' started by debby82, Jul 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik was eraan begonnen maar door teveel pijn in mijn lever even moeten stoppen, het was wel slopend maar wel cool om te doen!

Maar moet er dan even bijzeggen dat mijn galblaas er pas sinds 29 mei uit is en ik hier nog veel last van heb, dus mag alleen maar op de crosstrainer van mn arts even (ze hebben ook mijn leven geraakt bij de operatie)

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja precies je eet gewoon extra, dat bevelen ze trouwens ook aan bij insanity zodat je geen spieren gaat verbranden maar vet, vooral wat extra eiwitten is erg welkom.

En daarnaast kan het op elk niveau je hoeft niet meteen hun tempo bij te houden, je doet het op je eigen tempo en daagt jezelf steeds uit, vorm is belangrijker dan hoeveelheid zeggen ze (ik zit ook op het amerikaanse forum met eigen coach)

Ik had echt een vreselijke fittest haha was echt om je voor te schamen maar houd een uur op de crosstrainer met gemak uit.. (op een hoog tempo)

3. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar het is een cardiotraining met spinningfietsen, barbells en gwichten etc. Hoe doe je dat thuis dan? Ik ken de workout niet maar het lijkt me wel wat. Op google gezocht en zag ook de hoover voorbij komen...is idd. erg pittig maar zulke dingen moet je echt opbouwen ;)
    Ik doe graag cxworx op de sportschool, core workout, werkt ook erg goed :)

4. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dan heb ik er een gevonden die blijkbaar op een sportschool wordt gegeven, zal wel anders in elkaar steken dan ;)

5. ecl

ecl Niet meer actief

Ik ga het met mijn vriend (hardcore fintnesser en dan vooral krachttraining) doen. Mijn conditie uhm niet zo best. Ben dan dus ook van plan om het niet volgens het Insanity schema te doen. Doe het gewoon 3x per week en geef wat ik kan geven. Hoop het ook langer te doen dan 60 dagen, wat denk ik wel kan aangezien ik het op mijn manier ga doen.
    Maar eerst maar eens die 60 dagen!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    insanity workout.. werkt super goed maar ik hou t echt niet langer dan 15 minuten vol, dan lig ik hijgend op de grond hahahahaha

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Mijn vriend wil niet meedoen, hij beweert dat zijn conditie goed genoeg is ... :D Jaja,....
    Ik probeer al een tijdje gezonder te eten maar vind het wel moeilijk om zonder snoepen aan mijn dagelijkse calorieen te komen. Ik wil nl. niet echt afvallen, gewoon alles weer een beetje strakker maar wel zonder de suikers want daar word ik zo moe en chagrijnig van.

Share This Page