Wat geven jullie met sinterklaas/ kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Voor het eerst in een paar jaar kunnen we er weer eens wat geld aan uitoeven. Dat heb ik dan ook gedaan. Mn zoon gaf aan dat hij kadotjes onder de kerstboom toch ook wel leuk vind dus voor het eerst doen we beide. Allebei mn kinderen zijn begin januari jarig dus een flinke kostenpost alles bij elkaar. Maar het hele jaar heb ik er al wat voor opzij gelegd dus ik merk er weinig van. Per kind had ik een budget van 125€ en dat is dus voor Sint, kerst en verjaardag.
    Ik heb alles al in huis en er zitten ook tweedehands dingen bij die er als nieuw uitzien. (Anders koop ik het niet)
    Dit heb ik voor mn zoon gekocht.
    - 3 mees kees boeken (tweedehands )
    - boek de gorgels
    - nerf
    - 2 kleine transformers
    - transformer die je in elkaar moet bouwe
    - 2 lezen en schrijven boekjes
    - kidizoom watched
    - minecraft voor de playstation (tweedehands )
    - Avengers de hulk
    - Hoe tem je een draak tandloos

Dit voor mn dochter
    -barbie kleertjes
    -Vriendenboekje frozen
    -poppenkleertjes
    -klei set Kapper
    -kwartet frozen
    -sieradenmaakset
    -k3 microfoon
    -me reader frozen
    -kleurboek frozen
    -magische pen (tweedehands )
    -puzzel frozen
    -kidipet
    -Glowpad

En dan voor hun samen nog een goede set stiften en het spel rummikub.

Het is erg veel maar word dus verdeeld over Sint kerst en verjaardag.

Kom maar op met jullie lijstjes en wellicht kunnen mensen hier inspiratie opdoen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Er zijn al verschillende sint en kerst topics in de kindergedeeltes op het forum.;)

3. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Mijn zoon heeft geknutseld wat hij allemaal wil hebben. Ook hij is in december jarig. Wat we precies van het lijstje gaan halen weten we nog niet!

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik heb een dochter die in dec 2 word en rond haar verjaardag komt haar broertje ook :p word druk maar ik ga langzamerhand ook maar in slaan hihi word druk zat.. Ben van plan denk gewoon een groot ding te doen voor mijn meisjes en voor kerst gaan we naar brandweerman Sam en nog een kleinigheidje. Chocolade letter en pepernoten etc krijgen ze sowieso wel ook van de opa en oma's

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Voor mijn oudste heb ik:

Lego ninjago twee dozen (haal ik na 1 oktober in de korting)
    Twee dozen met transformers "lego"
    Een Nerf
    Een lego opberg box
    En Strijkkralen

Voor dochter
    Een grote elsa pop
    Twee Lalaloopsy's
    Strijkkralen frozen
    Een Nerf
    En een barbie

Voor de jongste
    Twee pas patrol auto's
    Twee sets supersand
    Little People vliegveld
    En een doos Duplo

Op de lego na heb ik alles in huis veel aanbiedingen gehad zo waren de Lalaloopsy's ipv 25 nu 7

6. veense

veense Niet meer actief

Voor zoontje (7 maanden dan) liggen er een Oballwalker, een Bumbaballenbad, een Big Bobbyopblaasrol en een Little People Schoolbus klaar, en waarschijnlijk nog wat kleine dingetjes.
    Samen met zijn zus van 9 krijgen ze denk ik een grote knikkerbaan die op de Duplo past.
    Dochter (9 dus) krijgt een boek Ik kan tekenen, een doos Lego Friends of Frozen Lego schat ik zo in, een pijlenboogset met staande roos en nog wat kleine dingetjes (pen geheimschrift etc)
    Voor Kerst heb ik voor de oudste een Adventskalender die je zelf kunt vullen in plaats van elke keer dezelfde Lego of Playmobilkalender. Daarin komen wat kleine dingetjes van Playmobil, lipgloss, sleutelhanger, gum etc.
    Met kerst doen wij niet echt cadeautjes normaal, alhoewel ik vorig jaar een kerstvakantieoverlevingspakket had gemaakt met allerlei knutseldingen erin (was toen zwanger en kon niet veel actiefs doen met haar). Als er wat overblijft of we iets tegen het lijf lopen kan het zijn dat ze met de kerst ook wat krijgen.
    Jarig zijn ze in mei en juli, dat is wel handig verdeeld gelukkig, dan meer buitenspeelgoed.

7. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zo'n geknutselde verlanglijst!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Omdat er bij 'peuter en kleuter' en 'mama en gezin' ook al Sinterklaas/Kerst topics staan doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina