Kinderopvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door patty1989, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Hallo allemaal .
    Ik ben pas 12 weken zwanger en ja hoor ik moet mijn ongeboren beebje nu al gaan aanmelden voor de kinderopvang vanwege de lange wachtlijsten .
    Mijn vriend blijft na de bevalling gewoon 40 uur werken en ik blijf 24 uur werken . Maar nu komt het probleem . Ik werk als verzorgende en heb dus onregelmatige diensten . Ik moet dus kinderopvang vinden die flexibel zijn , bijna niet te vinden hier ! Bij bijna alle kinderopvang hier in de buurt moet je op vaste dagen je kind brengen . Tja en op mijn werk valt helaas niets te regelen , ik heb al een aantal gesprekken gehad . Heeft iemand hier ervaring mee ? Zijn er echt zo weinig kinderdagverblijven die flexibel zijn ?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Dat probleem had ik idd ook. Bij ons is ook bijna niets flexibels te vinden. Gelukkig heb ik wel iets kunnen regelen op het werk en gaat me moeder 1 dag oppassen. Maar als ik dat niet had gehad dan zou ik voor een gastouder gaan. Die zijn vaak toch wat flexibeler.
    Veel suc6 ermee.

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Tsja helaas wel, hier in de buurt is er wel 1 geloof ik.. Maar het schijnt in sommige plaatsen niet eens te bestaan.
    Is gastouder niet iets voor je?

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook een gastouder, precies om die reden!

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik denk dat je er inderdaad niet aan ontkomt hier in de buurt om een gastouder in te schakelen. Heb je Spring al gebeld. Die denken wel heel erg met je mee en heeft enorm veel kdv's in de omgeving.

6. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Dankjewel voor de reacties . ik heb nu informatie aangevraagd over een gastouderbureau , en ik heb na lang zoeken 1 kinderdagverblijf gevonden hier in de buurt die 1 groep heeft met flexibele kinderopvang .
    Ik heb me voor de zekerheid toch maar vast ingeschreven vanwege de enorme wachtlijst daar ...

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik werk ook onregelmatig en kon alleen bij een gastouder terecht. Ik kon ook geen vaste dagen regelen en geen KDV die rond 06.30 open is. Ben zelf erg blij met gastouder en vind het toch ook persoonlijker!

8. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hier nog iemand die onregelmatig werkt en moeite had met het vinden van flexibele opvang ivm de vroege begintijden en verschillende diensten. KDV zou hier zelfs geen oplossing zijn omdat zij 's ochtends te laat open gaan (althans voor mij dan, ivm mijn begintijden) Ik ben op zoek gegaan naar een flexibele gastouder en heb deze ook gevonden.

Deel Deze Pagina