Wij worden ingepland. Kan je niet dan is het onderling ruilen. Kan je geen van de dagen dan overleg met leerkracht. Andere klas doet het met inschrijving. Ik heb apart een gesprek, dochter liep begin dit jaar vast met de combinatieklas.
Hier geen voorrang, maandag kan ik mij inschrijven. Hoop dat t gunstige tijden zijn ivm werk van man.
Oke, dat kan dus positief alsinder positief uitpakken, want voor de eigenwaarde van het kind is het heel mooi, maar als ouder zijnde wil je inderdaad weten hoe je kind er voor staat. En laten we eerlijk zijn, dan is een rapport toch altijd nog wel erg gemakkelijk en leesbaar!
Bij ons hebben ze ook een portfolio, naast de doelen die ze zich zelf hebben gesteld, dingen waar ze trots , een verhaaltje van juf, verder nog resultaten. Wanneer je extra werk heb staat er nog een extra kopje met info. Super fijn en de hij is trots wanneer hij het mag laten zien.
Wij moeten inschrijven via ISY maar ouders met meerdere kinderen gaan niet voor. Ik heb al eens 2 dagen gesprek gehad omdat niet alles op dezelfde dag meer kon