zoontje is zo mee bezig! op school drukke ruil acties. huilende kinderen omdat zij ook mee willen doen etc. onze telefoons moeten we op veilige plekken neer zetten om te voorkomen dat hij die zomaar pakt(dat doet hij normaal nooit). het is wel een erg leuk idee. maar het is me alleen nog niet gelukt om de gemaakte fotos met dinos op schoot of op tafel uit te printen. moet ik dat direct vanuit mobiel uitprinten? alvast bedankt!
gelukt om te printen. hij heeft een paar meegenomen naar de school. de kinderen wisten niet dat sommige kaarten met een app code kwamen.
super leuk gedaan. je kunt ook filmpjes maken hahaha. zoontje is enorm blij mee, alleen al stickers vond hij geweldig maar dit is echt heel apart!
Hier is het volgens mij nog geen vreselijke hype, heb er in ieder geval nog weinig kinderen over gehoord. J. vindt ze wel geweldig, heb vandaag het boek voor haar gekocht en de app heeft ze in het weekend al flink mee zitten spelen.
Hier is de jongste (3,5) er gek op, maar die was al in de ban van dinosaurussen. Meermaals per dag lange tijd bladeren in het boek, spelen met haar eigen dino's en 1x per dag even op de app rondkijken.
bij het boodschappen doen, hadden ze in ah -op de eerste dag-, overal dinos neergezet, zoontje zag al die boeken en speelgoed etc. ik vroeg of hij er een wilde hebben (ja, ik koop wel makkelijk speelgoed) hij wilde niet. hij zei dat die allemaal 'kinderachtig' waren. (tjonge tjonge, jij bent zes man)hij heeft echt niets met dino's. hij ging met mij bijvoorbeeld jurasic world kijken, omdat ik er zo gek op ben, hij wilde zelf niet! hahaah. maar deze stickers vindt hij geweldig, leest die dingen, doet die app, kijkt die filmpjes etc. dat is voor mij dus een doorbraak wat betreft de dino cultuur.
Ik vind ze vreselijk hahaha. Maaar ik heb ook niets met dino's.. Brrrr whahaha. Mijn oppaskindjes wel, gelijk een vraagje, waar moet je die botten plakken? Stickers vanaf 151
In het midden van het boek zit een plaatje van een skelet. De stickers moet je daarop plakken, elk botje heeft een nummer.
Ja, hier zijn ze er ook helemaal gek van . Laten die dinootjes op de camera over de hond lopen etc. . Elke dag zitten ze in dat boek.
Ik vind dit echt een super leuk actie. Juist dat interactieve.. We hebben ook de 3d bril erbij en dat is echt ook prachtig om te zien.
Hier is het ook helemaal hot...vooral als je de dino over je hand kan laten lopen De jongste was al dinogek dus die is in de wolken met deze actie.
Je kunt de kaartjes steeds opnieuw scannen? belize, in die bril moet je je mobiel doen en dan lijkt het alsof je in de wereld rondloopt, zeg maar. Wij hebben hem overigens (nog?) niet. Weet ook nog niet of hij er nog komt, denk dat ze dan helemaal alleen nog maar daar mee bezig is.
Wij hebben die bril ook, erg grappig, ze bewegen hun hoofd helemaal mee en schrikken soms een beetje.
onze telefoons passen niet in de bril. maar ik heb er nog een oudere telefoon die er in past(van zoontje zonder buiten line om te bellen maar wel verbonden met wi fi), ik moet via Wi-Fi dino files er op zetten denk ik. ik ga vanmiddag proberen. denk dat het niet lukt...
Hou er rekening mee dat er een gyroscoop op je telefoon moet zitten. Niet alle smartphones hebben dit. Wij hebben beide een duurdere telefoon van een bekend merk, maar toch zit er geen gyroscoop op. Zonder gyroscoop kun je de VR-bril niet gebruiken. Jammer dat AH dit niet van tevoren vermeldt, zodat je dat eerst kunt uitzoeken. Nu hebben we de bril voor niks gekocht à 2,50 en hebben we een teleurgesteld meisje, omdat de bril niet kan worden gebruikt. De plaatjes kun je steeds opnieuw inscannen.
Heel leuk deze actie. Mijn jongens fantaseren er op los, bijtende dino's, vliegende en rondrennende dino's. Echt hilarisch af en toe wat ze ermee bedenken. Verder denk ik dat de hele buurt het niet meer zo leuk vindt. Elke dag gaan ze met een aantal de buurt rond om te vragen of iemand nog plaatjes heeft