Inschrijving nieuwe woning via digi d is misgegaan ?? Spoed

Discussie in 'De lounge' gestart door Moeder2017, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Dat maakt toch niet uit?

Toen ik officieel verhuisd was maar nog wel getrouwd kreeg ik nog steeds geen toeslagen.

De toeslagen gingen pas van kracht op het moment dat we officieel gescheiden waren.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ts geeft zelf aan dat ze toeslagen ontvangt. Om welke toeslagen het dan gaat weet ik niet.

3. jupke

jupke Niet meer actief

Ah. Daar heb ik overheen gelezen.

4. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    Enige wat ik heb is zorg toeslag kindertoeslag

Huurtoeslag krijg ik niet

Heb daar niet eens zo bij stil gestaan

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Wat was je woonsituatie hiervoor? Woonde je met iemand samen? Als dat zo was en je al die tijd dus bij die persoon nog ingeschreven stond ben je voor de bd elkaars toeslagpartner. Dat kan gevolgen hebben voor de toeslag die je in die periode gekregen hebt.
    Ik weet niet of je toen ook recht had op zorg en kindertoeslag?

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Over de periode dat je nog op je oude adres ingeschreven staat wordt jouw salaris en dat van je man/ex bij elkaar opgeteld en heb je grote kans dat je hiervoor niet in aanmerking komt en dus alles terug moet betalen.
    Ik snap echt niet waarom je het niet goed hebt rechtgezet.

In je andere berichten lees ik dat je schrijft over je man die berichten zijn nog niet zo lang geleden. Ik weet dus niet of jullie nog getrouwd zijn en toch eigenlijk wel samenwonen zoals in je berichten te lezen is. Maar pas in zulke gevallen op met wat je op een openbaar forum schrijft.

Deel Deze Pagina