Ik ben niet echt een broodeter, al van kinds af aan vind ik het gewoon niet lekker! Tja soms moet je wel dat weet ik maar elke morgen bedenk ik me weer pfff wat zal ik nu eens eten, al eens drinkontbijt, kellogs enz....geprobeerd maar misschien hebben jullie nog andere gezonde lekkere tips?
Wasa of cracotte crackers, of lekkere meergranen/volkoren beschuiten. Ik ben ook niet zo'n broodeter en wissel dit meestal af, en zo nu en dan een bak yoghurt met cruesli, of een paar stuks fruit.
Yoghurt met banaan en geraspte appel? Pancakes (maar dat is weer niet zo erg gezond)? Dadels gevuld met roomkaas?
Havermout, knackebrot, banaan/ei pannekoekjes (wel heel gezond) yoghurt met muesli (cruesli zit veel suiker in) of met rood fruit uit de vriezer.. yoghurt met appel en walnoot is ook heel lekker!! Evt beetje honing erbij
volkoren crackers/cracottes/beschuit met kipfilet en hummus. 2 gekookte eitjes kwark met chia zaadjes en honing en fruit of walnoten dit zijn dingen die ik regelmatig als ontbijt eet.
Oh, ik vind brood zo vreselijk 's ochtends, snap het helemaal.. mijn ontbijttips: Roer (van Almof of Biogarde) met vruchten of met siroop. Griesmeelpap met bessensap. Knäckebröd met kaas en jam.
Gewoon yoghurt, gebakken eieren zonder brood, crackertje. Ik eet geen brood, en geen aardappels, geen koek, geen cake, enz (wel het beslag af en toe en word dan gelijk gestraft), al een jaar niet en ik voel me 100 x beter.
Wij hebben eens in een hotel gezeten waar veel Turkse gasten waren en daar kreeg je dagelijks o.a linzensoep als ontbijt! Moest er ook wel aan wennen haha.
Een cracker is toch hetzelfde als brood, maar dan hard. Kan je daar dan wel tegen? (Vraag het me gewoon af hoor.)
Cornflakes ,brinta of beschuit, cracker met kipfilet . Of ik eet een stokbrood met kipfilet , soms nog niet eens helemaal . Als ik werk dan wel altijd brood .
Ja is lekker hoor!! Maar geen soep vol met groentes of vlees, meer bouillon met een klein beetje groente erin
Havermoutpap met rozijnen en gebakken appeltjes met kaneel, mmmm. En zo gezond! Havermoutpannenkoekjes, ook lekker en gezond. Yoghurt met muesli en fruit erdoor. Rijstwafels met appelstroop. Dat zijn een beetje mijn ontbijtjes