Zwangerschapsdementie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mien30, 4 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik vroeg me af waarom mijn partner me vanavond verbaasd aan keek toen ik hem zijn bord nasi gaf... Ik was de kruiden/saus vergeten :eek:

Welke acties had jij?

Tuttebelleke en Esila vinden dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Hahaha ja ik had er ookvreselijk veel last van.
    Pak suiker in de koelkast terugvinden en de koffiemelk in de kast bijv.
    Bij m'n 1e zwangerschap stond ik eens bij de kassa en was gewoon m'n pincode kwijt. Wist het echt niet meer. M'n man moest komen om te betalen:oops::roflmao:

Emma1995, Tuttebelleke en Esila vinden dit leuk.
  3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Een pan water opzetten in rijdt te koken. Telefoon ging. En een hele tijd later vroeg ik me af wat ik rook.... de pan stond droog te koken, oeps...
    Dingen op de verkeerde plek leggen. Boodschappen doen en de helft vergeten ondanks een briefje, proberen parkeerkaart te betalen in een geldwissel automaat en niet snappen waarom die ‘rot’ kaart er niet in past.
    Dit is een kleine greep van mijn acties destijds. Voor het grote deel is het helemaal goed gekomen. Maar het blijft opletten

Esila vindt dit leuk.
  4. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Pincode vergeten.

Totaal niet herrinderen dat ik net langs de rotonde ben gereden en verbaasd zijn dat ik al bij de snelweg aankom.

Thuis weg rijden en proberen te herrinderen of ik de deur opslot heb gedaan en de lichten uit. En daar dan de hele dag om stressen

5. siepel

siepel Actief lid

15 jun 2010
    417
    206
    43
    Pincode vergeten, pot met havermout in de koelkast gezet, collega bellen en op 't moment dat ie op neemt niet meer weten waarom, eten in de airfryer doen en airfryer niet aanzetten...
    En we zijn nog niet eens op de helft. Het lijkt wel alsof de 2e keer erger is dan de 1e :|

6. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Zo vaak woorden en namen vergeten, heel irritant.
    En afspraken vergeten, terwijl ik eerder zelfs geen agenda had. Altijd alles uit m'n hoofd. En nu kan ik niet meer zonder agenda.

Pas m'n inlogcode van het werk vergeten. En ik was notabene precies net zonder problemen ingelogd.

Iets gaan halen (op zolder, uit de keuken etc.) en dan vergeten wat ik ging halen. Teruglopen en het weer weten. Opnieuw gaan halen en het opnieuw vergeten zijn.

En herkenbaar dat dingen op de gekste plekken ineens opduiken. Oude kranten in de koelkast en portomonnee in de diepvries (wat gek dat hij kwijt was).

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik wilde iets schrijven maar ben vergeten wat :roflmao: het is zo erg momenteel :|

8. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hééééél vaak: "Oh hm, wat ging ik nou eigenlijk doen?" Ook slecht op woorden/namen kunnen komen. Ergens naartoe rijden en dan halverwege opeens zwaar twijfelen of het de juiste route is. Keer een complete maaltijd gekookt en bij het opscheppen bleek ik de groente te zijn vergeten.
    Houdt helaas bij mij ook nog wel een tijdje ná de bevalling aan :)

Deel Deze Pagina