Hallo, Ik weet niet of ik hier juist zit voor mijn vraag, maar probeer het toch maar even. Afgelopen zondag zou ik ongesteld moeten worden. Maandag had ik bij het afvegen 's middags lichtroze op het wc papier (erg weinig, voornamelijk slijm dat wit/doorzichtig is). Normaal als ik dat heb (alleen wat meer) zet mijn ongi binnen een paar uur door. Nu is het donderdag en nog geen ongi. Daarnaast ook geen krampen o.i.d.. Alleen wel af en toe steken en mijn darmen zijn van slag. En af en toe een zwaar gevoel in mijn buik en heupen, lastig te beschrijven. Wat betreft mijn darmen die raar doen: het ene moment wil ik naar de wc en lukt het niet, dan later lukt het en is het normaal. En een aantal uur later had ik een soort van diaree (nog niet zo heel erg). Vanochtend had ik daar weer last van. Nu heb ik vandaag nog geen lichtroze bij het afvegen gehad, maar misschien komt het nog. Ik heb het namelijk niet de hele dag. Soms veeg ik af en zit er niets bij. Ik vraag mij af of dit wel goed is? Hoelang kun je deze klachten hebben zonder dat ik de huisarts moet bellen. Ter info, normaal word ik snel na wat roze verlies ongi. En dan ook behoorlijk heftig, dan verbuik ik wel een paar maandverbandjes per dag. Dat duurt dan 3 dagen en dan wordt het minder en verdwijnt het. De eerste dag na mijn NOD heb ik getest, maar die was negatief. Ik heb daarna niet meer getest, omdat ik wel denk dat dit mijn ongi is. Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes Sabina
Hoi sabina, Ik zou nog een testje doen, indien deze negatief is kan je altijdv oor advies naar je huisarts. Imke
Hallo Imke, Ik heb vanochtend getest en het was weer negatief. Heel erg vervelend. Ik ben erg bang dat ik dus nu opeens een onregelmatige cyclus heb, terwijl ik normaal 29 dagen als cyclus had. Een enorme teleurstelling. Jammer dat jij mij ook verder niet kunt helpen met wat dit is en hoe het komt. In ieder geval bedankt voor jouw antwoord. Groetjes Sabina
Hoi, Hier weer een update. Het roze in mijn afscheiding (bij het afvegen) is inmiddels weg. Het heeft in totaal 5 dagen geduurd. Was dat mijn menstruatie? En waarom heb ik dan geen krampen gehad en alleen steken? Heb nu witte/doorzichtige waterige (maar soms ook rekbare) afscheiding. Test blijft negatief aangeven. Voel me alleen nog steeds niet goed, erg snel moe en een vervelend gevoel krijg ik dan in mijn buik (onderbuik) en benen. De steken heb ik ook nog, alleen mijn darmen spelen al iets minder op. Duizeligheid heb ik ook nog af en toe last van, vooral er licht in mijn hoofd. Geen enkel teken van een aankomende menstruatie... Kan ik hiervoor hulp vragen bij een huisarts of iemand anders? Zou de menstruatie evt. opgewekt kunnen worden? Want ik voel me zo absoluut niet goed. Groetjes Sabina