hoi, ben overtijd. al 3 dagen. Andere maanden kon ik de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongi moest worden en nu is alles anders. Voel me eigenlijk gewoon klote. Maar weet je wat het allerergste is ? Ik kan met niemand kletsen. Wil wel weten hoe een ander zich voelde toen die overtijd was, maar ik mn omgeving weet bijna niemand dat we voor het echt bezig zijn. Voel me nu echt een beetje alleen op de wereld. Ben blij, maar het is ook eng. Is er hier wel iemand die weet hoe het is? beckie
Hoi, Heb je al een test gedaan? Gelukkig is dit forum er; hier kun je altijd kletsen en je hart luchten! En we zijn hier allemaal wel eens overtijd geweest; heel spannend, veel zenuwen en nog meer hoop! Groetjes, Roosje
Dankje Nee we hebben nog niet getest. Gaan we vrijdag doen, dan kunnen we het ook vieren/ verwerken omdat we dan vrij zijn. Maar dat duurt nog zo lang....
Poeh, knap dat je dat nog zo lang vol houdt! Heb je verder ergens 'last' van of voel je je als altijd?
Ik heb een man die wel erg enthousiast is en als ik wel zwanger ben wil hij dat van de daken schreeuwen. Hij is bang dat hij op het werk zijn mond voorbij praat. Dus ik heb niet veel keus. En samen de tijd ervoor nemen is denk ik ook wel goed. Maar eehh. Ik voel me raar. Andere maanden weet ik precies wanneer het 'mis' is. Buikpijn en ontzettende zin in chocola. En nu heb ik honger, en als ik dan ga eten ben ik misselijk en hoef ik niet meer. En ik kan wel slapen, moet eigenlijk hard werken maar ik ben zo moe. Ik ben 2 maanden van slag geweest toen ik stopte met de pil. Ook misselijk, pijnlijke borsten, wagenziek. Maar dit is weer anders. beckie
Wow, dat klinkt wel veelbelovend! Maarreh.. als je vrijdag een positieve test hebt, dan neem ik aan dat manlief toch ook nog eventjes moet zwijgen of gaan jullie het direct vertellen?
Ja dan moet hij ook nog even wachten... Maar dan hoeft hij niet naar het werk, dus kan hij het tegen niemand vertellen... (hoop ik)
Hey beckie, succes met testen. ik heb het 2 mnd geleden ook gehad. Echt vervelend he! Hoe voel je je verder? Succes hoor. Liefs Luna1
Ja knap hè? Dat zijn wij hier niet gewend, de meesten (ook ik ) kunnen zich niet eens inhouden tot de nod! Haha..
Hahaha nee zeg..en nu bestaan dr ook nog s testen die je vanaf 6 dgn voor je NOD kan gebruiken, my god. Daat maakt het alleen maar moeilijker
oh meis wat spannend voor je, ik kan me niet voorstellen dat je zo lang kunt wachten, echt heel goed van jullie! Nou ik duim voor je hoor! Je kan natuurlijk ook donderdagavond al testen, dan hoeven jullie ook niet meer te werken, maar weet je het toch net iets sneller!
O die, ja die ken ik. Heb ik ook in huis. Maar weet je wat op de gebruiksaanwijzing staat? "U wordt aangeraden om te testen vanaf de dag dat U Uw menstruatie verwacht" Beetje heel erge valse reclame dus! :thumbdown: Ik las net in een ander topic dat er ook nog tests zijn van home ofzoiets, die zouden bij etos te koop zijn. Eigenlijk moet ik me beheersen, vorige cyclus had ik een vage positieve zwangerschapstest (sensitest) en werd toch ongi..
Ah ok, dus het is gewoon een reclame stunt? Het is natuurlijk ook altijd beter om te wachten, er kan zoveel mis gaan. Kan je hand schudden met betreft een posi test hebben en daarna ongi te worden vorige maand! Geduld, geduld geduld...als je ook zwanger bent kan je dr nog 8 mnd van genieten, is lang zat hoor haha.
Ik denk dat het een geweldig gat in de markt was als er potjes of pilletjes met GEDULD te koop waren! Balen hè als je denkt dat 't raak is en dan is 't toch niet zo.. Grrr.. Daarom wil ik deze keer eigenlijk ook niet voor nod testen, maar ik merk al dat ik me niet kan inhouden..