wat kan ik gaan verwachten? Heb donderdag me eerste gesprek en wil graag goed voorbereid er naar toe gaan wat moet ik doen of kan ik beter laten vooraf? ik neem wel me temp kaartjes mee.... maar verder weet ik niet wat ik verwachten kan. Wie kan me helpen?
Hoi Klussertje, wat rot dat je naar de fert.arts moet. Het is bij iedereen weer verschillend, maar over het algemeen kun je dit verwachten bij een eerste afspraak: * vraaggesprekje, arts stelt jullie een aantal vragen * inwendige ech * potje mee voor zwemmers van je vriend/man * bloedonderzoek * soms nog een uitstrijkje Heel veel succes! En het valt mee, echt. Liefs Zora
En nog een tip; ik draag altijd graag bovenkleiden die wat langer is zodat je je niet zo naakt voelt als je uit het hokje komt. Succes!
En nog een tip; ik draag altijd graag bovenkleiden die wat langer is zodat je je niet zo naakt voelt als je uit het hokje komt. ======== dankje maar dat is iets waar ik me niet voor schaam.....
Ik vind de natte doekjes van Edet ook erg handig om mee te nemen. Voordat ik aan de beurt ben kun je het beste even plassen, de echo is dan veel beter! Ook als het maar een ieniemienie beetje is. Maar daarna even een fris nat doekje vind ik dan wel prettig. Veel succes!
oke ik draag standart rokjes dus das geen probleem.... natte doekjes krijg ik bij het ziekenhuis was de vorige keer ook
Ze nemen doen vaak oon een HIV test en ze testen op Chlamydia. Ik ben in drie ziekenhuizen geweest (Zaandam, Haarlem en het VU) en ze deden dit bij ieder ziekenhuis. Als verder alles in orde is dan gaan ze een samenlevingstest doen. Deze test laat zien of de zwemmers genoeg kunnen bewegen om de baarmoeder te bereiken. Rond je eisprong word er gevraagd of je de avond voor het onderzoek gemeenschap te hebben................en dan halen ze een beetje slijm bij jou weg en dit leggen ze onder de microscoop en kunnen ze het zien. Je krijgt direct de uitslag.
oke thanx..... pfffffff nog een uurtje en ben nu zooooooooooooo zenuwachtig..... ga nog ff rap me vragen lijstje maken anders ben ik straks helemaal de weg kwijt
Bij mij hebben ze gezegd dat dit normaal was..... Maar ik heb niet zulke goede ervaringen met het ziekenhuis in Zaandam..
heey meiden ik ben terug..... en alles zag er goed uit. Er staat een eitje klaar die binnen nu en 3 dagen springt dus me man en ik gaan flink aan de klus maandag heb ik de samenlevingstest dinsdag moet me man zijn zaadjes inleveren voor de eerste keer. heb meteen 5 buisjes bloed moeten laten aftappen..... en zowaar het eerste wat ie zei is we gaan aan jullie zwangerschap werken niet aan het gewicht. voor me conditie en gezondheid zou ik nog wat extra moeten gaan bewegen dus dat ga ik ook regelen met me fysio. Mijn man moest ook meteen met zijn billen blood een het zag er ook wel goed uit bij hem. nou op naar een maandag..... dan weet ik meer. maar ben nu zooooooooo opgelucht dat gewoon alles er goed uitzag bij mij..... heb gewoon 10 10nen op me raport gekregen Ik mag alleen van hem niet meer tempen..... de kaartjes zien er goed uit ben netjes om de 31 dagen ongi dus dat zit helemaal goed
Oei ik lees dat jij niet zulke goede ervaringen hebt met Zaandam.. Waarom niet als ik vragen mag..? Ik heb eind feb. een afspraak in Zaandam..