waarschuwing: Hiephiepballon

Discussie in 'De lounge' gestart door Cygnet2, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Afgelopen weekend werd mijn dochtertje twee. Wij hebben altijd heliumballonnen en zo ook dit weekend. Helaas heb ik mijn stomme hoofd een andere leverancier (internet) dan andere keren.. Met het resultaat dat de ballonnen die 's avonds laat waren opgepompt die zelfde avond al weer naar beneden kwamen en 's ochtends ze allemaal op de grond lagen!

Dit heb ik met het andere internetbedrijf nooit gehad. Die dingen konden gewoon ruim 12 uur mee! En wat krijg je als je belt.. het allereerste wat ik hoor als ik zeg dat ik een klacht heb: onze ballen blijven tot 5 uur zweven.. kijk maar op de site! Belachelijk.. 5uur? een gemiddeld feestje duurt langer.. wat een troep.

Dus... NIET KOPEN BIJ HIEPHIEPBALLON!

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou 5 uur is idd niet lang zeg, ik heb wel heliumballonnen gehad die na een week nog hingen!!! jammer dat ze op de grond hingen, nog gefeliciteerd met je meisje!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

nou dat een domper zeg!! belachelijk.. hopelijk heeft ze toch een leuk feestje gehad. Gefeliciteerd nog.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank jullie wel... Pom is dol op ballonnen met of zonder helium dus dat was weer een geluk!

(ben wel boos)

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Die ballonnen van greetz hangen ook heel erg lang, heb er eentje gekregen voor de verjaardag van mijn zoontje ( dat was 31 maart ) en ik lieg niet maar die hangt nog steeds ...

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja dat snap ik, ik zou bijna in staat zijn om het verder op te nemen met de consumentenbond ofzo. Zeker voor een kind is dat toch zielig.

7. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Ik ben juits heel tevreden over HIEP HIEP BALLON.
    Voor ons trouwen hebben wij daar balonnen in hartvorm besteld, maar ik moet zeggen wij hebben ook een heluimtank( als je dat zo noemt)erbij gekocht en ze op de dag zelf met helium gevuld. Zijn zeker heel de dag goed geweest.

Groetjes,
    Linda

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gelukkig voor jou.. dit was dus echt prut... de hele dag ... hier kwamen ze na 1-2 uur al naar beneden! Echt magere kwaliteit. Er zaten trouwens zowiezo al wat lekker ballonnen in het zakje.:x

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh dat is een tegenvaller, met name voor die kleine zeg!!

Thanx voor de waarschuwing!!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bah, wat een teleurstelling dan he? Bedankt voor de tip in elk geval.

Enne, nog van harte:)

11. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    oke.... ik heb dus 2 heliumtanken van hun nu klaarstaan voor onze bruiloft.
    Ik hoop maar dat ze dan wel gewoon goed blijven, want ze worden smiddags opgepomt voor savonds!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, als het op de site staat...
    Is een kwestie van een mindere kwaliteit ballonnen (waarschijnlijk ook goedkoper). Dan is de wand van de ballon wat poreuzer en ontsnapt de helium makkelijker.

Maar het is sowieso balen als je op de dag zelf dus geen zwevende ballonnen hebt...
    Hangt van de ballonnen af, niet van de helium.

13. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Misschien kan je ze nog terug sturen en ergens anders kopen ?

Wat een prut zooi verkopen ze daar...
    Gefeliciteerd met je dochter en volgende keer maar weer gewoon bij je oude vertrouwde winkel kopen..

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou ze terug sturen en voor www.heliumballonnen.nl gaan. Daar heb ik al jaren top ervaring mee

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ben het zelf niet tegen gekomen.. Er staat wel een advies om 1-2 uur van te voren de ballonnen op de blazen.. tja... als je bij de concurrent het gewoon de avond van te voren kan doen.. kan ik maar één conclusie trekken.. ze hebben misschien het gelijk aan hun kant maar ook rot spul.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

wow das wel heel erg slecht!! idd de andere link die je geeft die is top! en de service is ook echt super daar!

dat ken ik van die andere niet zeggen

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat is een domper! Bedankt iig voor de tip!

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Veelgestelde vragen

V - Hoe lang blijven de heliumballonnen zweven?
    A - Uit onderzoek is gebleken dat de latex heliumballonnen gemiddeld 12-14 uren
    blijven zweven (bij 22cm, 11" ongeveer 5-7uren) en de folie heliumballonnen kunnen zelfs enkele dagen zweven.
    Op de verpakking staat vermeld dat de heliumballonnen vijf tot zeven uren zweven.
    De tijd dat een heliumballon zweeft, is sterk afhankelijk van een aantal factoren. De grote van de ballonnen als eerste.
    Daarnaast blijven heliumballonnen langer zweven bij lagere temperaturen en hogere
    luchtvochtigheid. hiephiepballon.nl raadt aan om de ballonnen ongeveer één tot
    twee uren voor aanvang van het feest op te blazen.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh, dus het zou ook op de verpakking gestaan moeten hebben?

Iemand hierboven had het over de consumentenbond, maar ik denk dat je daar niks aan hebt... als het op de site staat en op de verpakking en jouw eigen verwachting is gebaseerd op heel andere ballonnen van een ander merk en andere leverancier...

Sorry Cygnet!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat klopt allemaal hoor..

maar als de bakker ergens een foldertje neer legt waarop staat dat zijn brood na 1 dag al bederft en op dat foldertje staat de titel 'vragen over brood?'... Natuurlijk heeft ie dan het gelijk aan zijn kant maar het is nog steeds een belachelijk slecht product.

Deel Deze Pagina