Ik heb m hoor! Vanmiddag mailtje ontvangen en gelijk het apparaat opgehaald! En wat een super schattig koffieapparaatje!..
Vandaag een mail gehad, en gelijk opgehaald! Mooi apparaatje, heb wel het idee dat ie veel geluid maakt, en trilt...
Geen mail hier, wel gebeld naar kiala punt en hij is al wel daar. Dus gewoon voor zekerheid bellen en navragen!
Ik ga morgen ook kialapunt bellen. Ben bang dat ik per ongeluk de mail heb weggeooid ofzo. Dan kan ik hem korter testen dus gelijk bellen morgen
Nou zeg........hier ook nog steeds geen mail. Ben a.s zaterdag jarig en hoop dus eigenlijk dat ik m dan wel binnen heb! Hmmm....morgen het kiala punt zelf eens bellen dan!
Ik heb ook nog geen mail, maar weet ook niet meer welk Kiala punt ik heb geselecteer.....Heb e mail ook niet meer. Effe wachten dus maar
Is die lekker? Heb alles al geproefd, behalve de lungo! Ik wil hem eigenlijk wel houden maar vind de koffie toch best prijzig, zo'n 5 euro voor 8 kopjes koffie..
Ik heb de machine gisteren ook binnen gekregen. De koffie vind ik erg lekker, maar dat wist ik al want ikzelf heb een simpelere versie van dit apparaat (zonder waterdosering), maar ik vind het waterreservoir erg klein. Ik ga hem dus denk ik niet houden na de testperiode..
pfff nog steeds geen mail maar weet wel dat ik bij smulpannetje ook een van de laatste was hahaha en mijn schoonzusje heeft zelfde kiala punt en ook nog geen mail dus moet nog maar wat geduld hebben
Volgens Insiders moet toch echt iedereen voor het einde van de week een mailtje hebben gekregen. Manlief wacht ook nog steeds..