Insiders - Senseo Sarista

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Nou dit inderdaad, het hele negatieve gebeuren was duidelijk vantevoren zo afgesproken ;) ze hebben gezocht naar dingen om af te kraken, die kopjes ook die rammelen, zet ze dan ook iets uit elkaar...belachelijke review.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ja haha die kopjes. Wat een figuren ook.

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

geen review gezien op tv maar ik ben er nog steeds blij mee ondanks dat hij herrie maakt ;)

Heerlijke koffie, lekkerder dan de koffiepad senseo

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik denk ook dat onze 11 jaar oude, nog steeds werkende, Senseo op zolder blijft staan..

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb net het mailtje gehad en ga hem zo ophalen, ben benieuwd..

6. kippiekip

Hebben jullie toevallig ook dat die bak waar je je kopje opzet telkens zo vol zit met water ?

Ook al spoelt hij zichzelf, we vangen het water altijd op in een kopje maar toch zit telkens die bak helemaal vol.

Zou die kapot zijn ?

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb er nog geen last van, maar wat een lekkere koffie zeg!

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Volgens mij druppelt het best wel lang na.
    Het viel me ook op inderdaad.
    Ik heb er nu een kommetje naast staan wat we steeds gebruiken als ie spoelt.

9. kippiekip

ja maar dat kopje staat er bij mij dus continue onder dus als het zou druppelen dan zou het er in moeten vallen en niet er naast.

mm ik hou het even in de gaten anders bel ik maandag wel even

10. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Ennnnn hoe smaakt hij ???

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik vind de koffie echt lekker! Ik vind de mellow flow het lekkerste, mijn man is meer van de pure explosion en bold burst. Het is echt een heel fijn apparaat vind ik! Geen gedoe meer met die vieze pads, fijn:)

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Er komt trouwens ook best veel droge gemalen koffie in de zetgroep.
    Even afspoelen met lauw water en laten drogen.

13. kippiekip

Ik vind het ook super koffie, ik ben van de rode versie ( geen idee welke smaak dat is :D ) Ik hou hem hoor hahaha

enige minpuntje vind ik dat spoelen iedere keer, ben het nou al twee keer vergeten op de vroege ochtend om er even een kopje onder te zetten :(

14. Minous1966

Minous1966 Nieuw lid

6 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij is niet stuk. Dit hoort zo.

15. Minous1966

Minous1966 Nieuw lid

6 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben de Senseo Sarista volop aan het testen. Moet zeggen het is wel lekker koffie. Vooral de pure explosion dit is echt mijn favoriet geworden. Alleen de rich reveal vind ik niet lekker, de andere smaken vind ik ook wel lekker.

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Even een vraagje

Hoe werkt dat insiders eigelijk?

Je test het apparaat voor hen, en na die testperiode retourneer je het product en verder niks, of hou je het product na het testen maar betaald de (winkel)prijs?

17. kippiekip

Je krijgt de keus of je het product wilt houden of terug wilt sturen, mocht je er voor kiezen om het te houden dan krijg je hem voor een insiders prijs, in het geval van de Saristo is dat volgens mij 189 euro en de winkelprijs is 250 ? ( ongeveer ) je koopt hem dus nooit over voor de winkelprijs.

Als je het product niet wilt dan stuur je hem inderdaad gewoon terug, je geeft dan even aan waarom je hem terug stuurt en klaar.

Erg makkelijk :D

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Thnkx Kip :D

Had m'n moeder moeten weten dan had ze ook geprobeerd mee te doen. Die zeurt al 3 weken om een Sarista haha

19. kippiekip

Hihihi

Ik zou me gewoon inschrijven als ik jou was, kost niets die inschrijving en je bepaalt altijd zelf of je wel of niet ergens aan mee wilt doen.

Nu is er dus bijvoorbeeld weer een actie waar je een soort geluids installatie kan testen, moet je dan wel een borg voor betalen en aangezien ik dat nu even niet heb gaat het niet door :(

maar je bent dus nooit verplicht om iets te testen.

en het is niet altijd zo dat je moet betalen hoor, laatst kon ik kattenvoer testen en toen had ik voor 3 maanden aan kattenvoer en hoefde daar geen cent voor te betalen, het ligt dus echt aan het geen wat er getest moet worden.

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wij vinden het niet echt lekkere koffie.....wij mochten ook de Dolce Gusto testen via Tne Insiders en die koffie is echt zo veel lekkerder..
    Ik proef wel iets verschil tussen de smaken, maar om nu te zeggen woowww. wat een lekkere koffie...
    En het apparaat is ook echt groot, dus hier gaat hij terug.

Deel Deze Pagina