sportmaatje gezocht omg Oosterhout

Discussie in 'De lounge' gestart door esme66, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esme66

esme66 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik wil mijn zwangerschapskilo's nog niet echt kwijtraken, en was daarvoor al bepaald niet slank, dus zal nu toch echt moeten gaan sporten.!
    Maar ik vind het zo ongezellig alleen, en ben dan ook snel geneigd om toch maar niet te gaan... En mijn vriendinnen wonen allemaal te ver weg om even een uurtje mee te gaan sporten.
    Dus ik dacht, misschien kan ik via zp wel iemand (of meerdere personen) vinden, die mee wil(len) gaan sporten.
    Ik zou het liefst gaan hardlopen via zo'n programma, want ben niet zo'n fan van de sportschool...
    Dus is er iemand uit omgeving Oosterhout die met mij dit zou willen gaan doen..? Kunnen we elkaar ook motiveren en het is gezelliger.!
    Ik begin qua hardlopen wel onderaan zeg maar, moet dit nog helemaal opbouwen, dus liever niet iemand die al met gemak 5 kilomer loopt, want dat ga ik niet bijbenen. ;)

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Oosterhout Brabant denk ik? (Woon vlakbij Oosterhout Gelderland)

3. esme66

esme66 Niet meer actief

Ja, inderdaad Oosterhout NB.
    Ik wist niet eens dat er nog een Oosterhout was.. :)

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jammer ik woon in kerkdriel anders zeker mee gedaan ik sport nu al 3x keer in de week en zwemmen 3x in de week hihi

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Niemand.?

6. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Kom wel uit de buurt, maar ik kan niet zoveel ivm de kids en man veel weg :(

7. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Dacht misschien Oosterhout Gelderland, jammer!
    Ik moet idd ook aan t sporten, zat te kijken naar zo'n beginners bootcamp die nu in nijmegen en omgeving wordt gegeven...

8. esme66

esme66 Niet meer actief

Misschien kunnen we een vaste avond of middag afspreken dat je wel altijd kunt.?
    Of is dat elke week anders.?
    Al is het maar eens in de week, zijn we toch even in beweging :)

9. esme66

esme66 Niet meer actief

Jammer..!
    Wat is zo'n bootcamp precies.? Misschien doen ze dat hier in de buurt ook wel...

10. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Als je googlet op bootcamp Nijmegen kun je t zien...neem aan dat t meer in nl wordt gedaan

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Je zou je ook in Oosterhout kunnen aanmelden bij de ateletiekvereniging. Daar hebben ze hardloopclubjes. Dan wordt je getraind om in 12 weken een half uur hard te lopen. Is echt heel leuk om te doen, ik heb dat ook een keer gedaan in Oosterhout. Je ontmoet gelijk meer mensen die ook beginner zijn op het gebied van hardlopen.

Ik ben vorige jaar verhuisd vanuit Oosterhout naar een dorpje 15 min. verderop. Jammer, anders hadden we samen kunnen gaan hardlopen.

12. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik had deze vereniging inderdaad al gevonden op internet, maar zag dat de opstapgroep elk jaar in september start, dus dan ben ik al te laat. Jammer, want leek me inderdaad heel leuk..

Ik woon zelf ook niet in Oosterhout, maar een dorp vlakbij.. Dus misschien wonen we toch redelijk bij elkaar in de buurt..??

Als ik met één of meerdere personen kan afspreken op een fijne plek ergens in de omgeving om te gaan lopen, dan vind ik het niet erg om daar eerst een klein stukje voor te moeten rijden (of fietsen als het kan)

13. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Je hebt PB!

Deel Deze Pagina