Ik was wat online aan het shoppen voor jongenskleding voor mijn zoon. Maar ik kan echt geen leuke kleding vinden?? Ik zoek shirts/polo' s met lange mouwen, zonder capuchon en niet met van die 'gangster-plaatjes'. Maar overal kan ik alleen maar kleding vinden wat ik associeer met hangjongeren. Mijn zoon is al lang en slugelig, donker haar. Dus ik zoek altijd een beetje nette kleding voor hem. Ben nu dus al n tijdje aan het rondkijken. Maar kan echt heel weinig leuke dingen vinden... En shops waar ik vroeger veel kocht stoppen bij maat 152... Wie kan mij helpen??
Ik heb toevallig in maat 164 een paar shirts gekocht bij amazingkids en woods. Gewone shirts met lange mouwen, zonder 'gansterplaatjes'. Maar het is lastig inderdaad, zeker in die maat.
Even wat ik bedoel met plaatjes. Dit vind ik dus wel leuk: Dit vind ik verschrikkelijk, maar is 80% van wat ik kan vinden: Ik hou dus niet van skaterkleding/ gangsterplaatjes. Enorme prints van angry birds en dat soort toestanden.
Name it is inderdaad een leuk merk. Maar dit is dus zo' n voorbeeld van kleding die stopt bij maat 152. En dat past mijn zoon dus niet meer..