Wie mag er ook de Gilette Venus Naked skin testen ?? Ik kreeg net een mailtje dat ik hem mag testen ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar het resultaat of het echt allemaal zo makkelijk en eenvoudig en langer wegblijft !
Ben ook benieuwd daarnaar. Ik heb me niet aangemeld daarvoor omdat ik de philips lumea precision al heb getest en gehouden
Vind het zo jammer dat je je bankgegevens meteen moet verstrekken en verplicht bent een machtiging af te moeten geven, vind het nogal een bedrag wat ze rekenen en daar hou ik niet van. Tot nu toe vind ik de Insiders erg tegenvallen.
@mamapeetje,ik denk er precies hetzelfde over. Heel leuk hoor al die dingen testen maar je moet eerst een machtiging geven. Heb al van verscheidene gehoord dat er geld is afgeschreven omdat het pakje niet goed is terug gestuurd volgens hen. Ben er niet zo voor om overal mijn rekeningnummer achter te laten. Erg jammer want ze hebben dikwijls leuke acties.
Ja borg inderdaad. Ik heb 1x vrolijk meegedaan maar ik doe het niet meer. Want als die kapot gaat niet door jou schuld onder transport of andere manier. Dan moet je die borg gewoon betalen dus!