Ik heb bij google 'h&m online' getypt en dan zie je bovenaan gelijk de site staan. Wel jammer dat al veel dingen uitverkocht zijn.....
Nou dames heb ff op internet gekeken maar deze code's zijn er weer! 7848 10 euro korting 1304 5 euro korting Ik heb ze net nog gebruikt en werken nog! succes
Nee als je alles in de kassa heb staan krijg je 2 balken aan je rechterkant te zien met vul korting in. En dan zet je in elke vakje apparte code in en klaar. Dan gaat er 15 euro vanaf
hoe zit dat dan met: 'Kortingen gelden alleen bij nieuwe bestellingen en zijn niet te combineren met andere aanbiedingen.'
oh god dat heb ik weer.... ik deed ietsv erkeerd waardoor ik per ongeluk 2x het ingevoerd heb, nu krijg ik de melding neem contact op met de klantenservice. hopelijk nemen zij geen contact op met mij, las elders op het forum dat er eens iemand gebeld werd door de klantenservice omdat ze een korting wilde die niet was toegestaan oid?
Hehe Ik had ook de korting teveel ingevult maar ik kon gewoon doorgaan. Bij mijn deed alles het gewoon en heb nooit problemen ermee gehad met sale en code's Anders moet je bestelling annuleren en even opnieuw doen is dat mogelijk?
Ik had het ook per ongeluk 2x gedaan. Geen probleem, ben gewoon doorgegaan. En korting geldt nog steeds, heb net besteld met 15 euro korting! Thanks voor de code stef!
linnepin, als je bestelling nog te bewerken is, dan kun je een extra produkt toevoegen aan je bestelling en de codes erbij invoeren, en volgens mij kun je daarna alsnog je laatste toegevoegde item (die je waarschijnlijk niet wil?) weer verwijderen, dan staat de korting er nog wel dacht ik
Heb net mijn hele bestelling geannuleerd, en alles weer opnieuw opgezocht en daarbij de codes ingevoerd, scheelt 15 euries! Dus gelukkig weer gelukt! Kan ik weer meer kopen voor dat geld! Haha
Grrrrrrrrrrr was ik bijna klaar met bestellen, zijn ze ineens bezig met onderhoud Maar krijg je geen problemen met het invullen van die codes? Ik had ergens gelezen weet niet meer waar dat het eigenlijk niet mocht. En je problemen kan krijgen, is dat zo?
ja bibiche, dat vraag ik me ook af... ik weet t niet... weet wel dat je de codes niet 2x mag gebruiken, maar dat kan ook niet. 1x gebruiken kan wel.. dus tsja.... ik weet t niet. ze hebben het niet geblokkeerd in t systeem
ik las net ergens dat als je te vaak niet werkende code's invoert oid ze je korting alsnog ongedaan kunnen maken en je account geblokkeert kan worden voor een maand oid,je kunt er een brief over thuisgestuurd krijgen ofzo. maar dat ging dus over kortingen die niet meer geldig waren.
Tsja die kans bestaat altijd wel. Maar zoveel vrouwen doen het gewoon! En die codes krijg je gewoon thuis.
de shoponline is gewoon uit de lucht...te druk met bezoekjes van de zwangerschapspaginadames denk ik....