inslaan bij H&M! herfst/winteruitverkoop!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Jalea, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    waar moet je die code invullen?
    helemaal opt einde?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ooow yeah!

Ik heb een broek, een blousje en een armband voor mezelf gescoord en voor Irem ook nog een hoop voor maar 50 euro

thanks voor de kortingscodes! :whistle:

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Een hoop voor 50 en de codes werkten goed :thumup:

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geweldig! Dankjewel!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo heb van alles gescoord :D Bedankt ook voor de code's!

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zo ik ook geshopt! :D

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ze hebben het druk, ik heb net ook lekker voor Marin geshopt! Drie jurkjes en een broek voor 23 euro!

Kus Senna

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    heb je een bepaald miniumbedrag wat je moet hebben om die codes te gebruiken?
    bvb code pas te gebruiken als je voor 25 euro koopt...

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.211
    113
    Brabant
    wie weet of de gewone winkels ook al deze sale hebben?

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    daar ben ik ook benieuwd naar!

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb ook even wat in geslagen.
    Scheelt toch altijd weer!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    De winkels zijn begonnen, maar nog niet heel erg veel in de aanbieding..
    Ik heb gister 2 blousjes en een nette broek gekocht voor totaal € 29,-
    (zwangerschapskleding)

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik moest voor 36 euro bestellen en dan 15 euro korting, dus je zult 19 euro in ieder geval moeten betalen.

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Super! Heb een zwart vest dat ik al heel lang mooi vond, top en mooi hemdje voor mij. Verder een warme trui, lekkere broek, truitje, twee spijkerbroekjes, zeven paar sokken, een lief poezentruitje, een capuchontruitje en een zwart vestje voor Lena, voor € 75, incl. verzenden :D

Ik ben nu echt blij dat ik heb gewacht tot de uitverkoop, aangezien het enige dat ik eerder gekocht had nu ook voor de helft van de prijs is. Echt geweldig! En hij pakte de kortingscodes ook nog, thanx voor de tip!

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bedankt voor de tip van de uitverkoop! Ik heb net een heleboel kleertjes voor mijn kinderen besteld. Jammer genoeg zijn er al best veel dingen uitverkocht, maar had nog een hoop. :D

En nog even over de kortingscode die mag je alleen invullen als je geen korting heb op de kleren die je bestel er staat niet in combinatie met andere acties en kortingen.

Aangezien ik alleen maar kleertjes besteld heb die al afgeprijsd waren heb ik ze niet gebruikt (MAG NIET). Scheelt nou toch al vele euro's gelukkig, want ze groeien maar door. :)

16. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    je account kan geblokkeerd worden, en dan kun je niks meer kopen, en vis je wrs achter het net.
    Ze €letten er niet steeds op, maar pikken er ook steeds uit, die ze ook naderhand nog controleren en blokkeren

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Het bedrag moet minimaal 19 euro zijn, maar als je een deel terug stuurt kan je rekening dus bijna 0 zijn terwijl je toch een aantal kledingstukken hebt! ;) Je hoeft die 19 euro dus niet te betalen! ;)

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik vind dat gewoon stelen hoor! Is hetzelfde als je gewoon ietst in je tas stopt i.p.v af te rekenen. Maar misschien ben ik ouderwets, ik ben altijd van eerlijk duurt het langs. Ik shop ook graag in de uitverkoop maar wel op een eerlijke manier. Dus meiden ik vind het geen goed voorbeeld voor onze kindjes!

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik zie het toch anders hoor! Ik heb afgelopen jaar telkens besteld met kortingscodes (die ik ook via mail krijg) en heb telkens voor veel meer besteld.
    H&M is het dus ook daarom te doen! Ze weten tuurlijk wel dat die codes doorgaan, anders zouden ze wel echt persoonlijkie codes maken. maar het is hun marketing om zo constant mensen binnen te krijgen. En geloof me ze hebben een goede klant aan mij. En het maakt hun dus niet uit dat daar wat korting bij zit...
    Dus ik vind de vergelijking met stelen wel erg vervelend! ;)
    Mijn opmerking was alleen bedoeld om te zeggen dat je dus niet perse voor 19 euro hoeft te kopen. Dat hoef ik in een normale winkel toch ook niet als ik iets terugbreng ;)

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sorry ik zeg het misschien een beetje bod, maar het is mijn mening! En het in niet persoonlijk bedoeld hoor. ;)
    Ik vind het alleen irritant omdat als ik nu iets wil ruilen en het is er niet in de winkel ik geen geld meer terug krijg maar een tegoed pasje wat een half jaar geldig is. Jah sorry zei de winkelmevrouw tegen mij er werd maar raak besteld en mensen kwamen alles terug brengen en kregen geld terug terwijl ze het nog niet eens betaald hadden.

Deel Deze Pagina