inslaan bij H&M! herfst/winteruitverkoop!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Jalea, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    als je een tegoedpasje krijgt, koop je toch iets, en breng je het later weer terug....

Krijg je toch alsnog je geld? Of zou dat niet werken....

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja klopt, dan krijg je gewoon je geld terug. Ik had namelijk iets gekocht met een tegoed pasje en dat zat niet mooi. Toen ik het terug bracht kreeg ik gewoon mijn geld terug. Vind het ook best slecht een tegoedpasje, ze dwingen je gewoon wat nieuws te kopen. Ik koop best vaak bij H&M dus voor mij geen probleem ,maar vind het een kwalijke zaak.

En als ze zeggen ja veel bestellingen waren nog niet betaald, dan moeten ze niet met acceptgiro's werken ,maar bijv alleen: creditcard of directe overschrijving of paypal.

3. ook ff ingelslagen
    bedankt voor de kortingscode.
    eindelijk een spijkerrokje gevonden waar ik lang naar op zoek was.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bedankt voor de codes :D

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    geslaagd mét de codes! Voor 134,- in totaal...:oops:

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als ik op mijn pagina klik, bij H en M online, staat er: Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden. Bij geleverde artikelen staat, dat het in behandeling is genomen. Staat dit er bij jullie ook zo, of is er bij mij iets misgegaan?

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb gebeld, moest me nog geen zorgen maken. Dus we wachten af!

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Heb ik ook. Maar als ik op geleverde artikelen/retour klik dan zie ik wel dat mijn bestelling in behandeling is.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij mij ook!

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik heb de 30ste besteld...en er staat nog steeds dat het in behandeling is..hoop maar dat dat ook gewoon ok is..want zal er echt van balen als het opeens geannuleerd wordt..ze hadden al bijna niets meer van wat ik allemaal wou..

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb de 27e besteld en het is nog steeds in behandeling...Ik zou de spullen begin dec binnen krijgen dus ik wacht geduldig af!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik kreeg vandaag een brief dat de bestelling wat vertraagd was dus volgens mij hebben ze het druk ofzo

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik probeer ook iets leuks te bestellen bij H&M, positie..helaas ben ik steeds te laat en is mijn maat uitverkocht....tot wanneer is de sale eigenlijk? het wordt wel steeds aangevuld zag ik,maar ik was dus weer net te laat...in een halve dag tijd zijn alle broeken (van die soort dan!) alweer bijna uitverkocht....
    zou het morgenochtend weer bijgevuld zijn?
    Wie heeft een idee? heb al een mail gestuurd naar H&M maar denk dat dit weinig uithaalt (met de vraag wanneer ze aanvullen en of ze de broek ook meteen voor me kunnen reserveren..

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Trouwens...ook de leuke shirtjes in mijn maat (36) zin uitverkocht..alleen de dingen die ik (en anderen dus waarschijnlijk ook) niet leuk vind zijn nog volop te krijgen...

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb een bestelling geplaatst die is 23 november de deur uit gegaan na ervoor ook al 3 weken wachten en gister pas thuis aangekomen !
    lekker lang mogen wachten dus in totaal zeker 6 weken ...
    ik had eergister gebeld begonnen ze ook nog over de kortingkode's !
    hoe ik er aan kwam ... zucht ...
    ik was al pissig en dan dat maar dat hoorde ze wel dus hoppa er overheen gepraat .. ja ze sturen ze zelf hoor ! pffff

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Zoooooo wat lang zeg, ik hoopte dat het vandaag werd bezorgd. Jammer maar dan zal het nog wel een paar weken duren :rolleyes:

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ik zat er ook zo op te springen
    ze wilde afgelopen maandag zelf het pakket al wegboeken omdat het zo lang weg was .... ! :evil:
    ik zei al ik heb nog hoop voor een week ... :)

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou willen dat je vanuit België ook online kon bestellen...grrrrrr!

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ken je niemand in nederland die het voor je naar je op zou willen sturen?

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

He, dat is ook gek. Ik heb geen artikelen die nog moeten worden geleverd, maar de bestelling is ook niet in behandeling. Wel heb ik per 1-12 een saldo van € 42,55 (de laatste bestelling)

Nou goed, ik zie het wel... ben wel benieuwd wat twee dagen geleden zag ik hem wel staan, met pakjesnummer erbij!

Deel Deze Pagina