als je een tegoedpasje krijgt, koop je toch iets, en breng je het later weer terug.... Krijg je toch alsnog je geld? Of zou dat niet werken....
Ja klopt, dan krijg je gewoon je geld terug. Ik had namelijk iets gekocht met een tegoed pasje en dat zat niet mooi. Toen ik het terug bracht kreeg ik gewoon mijn geld terug. Vind het ook best slecht een tegoedpasje, ze dwingen je gewoon wat nieuws te kopen. Ik koop best vaak bij H&M dus voor mij geen probleem ,maar vind het een kwalijke zaak. En als ze zeggen ja veel bestellingen waren nog niet betaald, dan moeten ze niet met acceptgiro's werken ,maar bijv alleen: creditcard of directe overschrijving of paypal.
ook ff ingelslagen bedankt voor de kortingscode. eindelijk een spijkerrokje gevonden waar ik lang naar op zoek was. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als ik op mijn pagina klik, bij H en M online, staat er: Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden. Bij geleverde artikelen staat, dat het in behandeling is genomen. Staat dit er bij jullie ook zo, of is er bij mij iets misgegaan?
Heb ik ook. Maar als ik op geleverde artikelen/retour klik dan zie ik wel dat mijn bestelling in behandeling is.
ik heb de 30ste besteld...en er staat nog steeds dat het in behandeling is..hoop maar dat dat ook gewoon ok is..want zal er echt van balen als het opeens geannuleerd wordt..ze hadden al bijna niets meer van wat ik allemaal wou..
Ik heb de 27e besteld en het is nog steeds in behandeling...Ik zou de spullen begin dec binnen krijgen dus ik wacht geduldig af!
ik kreeg vandaag een brief dat de bestelling wat vertraagd was dus volgens mij hebben ze het druk ofzo
Ik probeer ook iets leuks te bestellen bij H&M, positie..helaas ben ik steeds te laat en is mijn maat uitverkocht....tot wanneer is de sale eigenlijk? het wordt wel steeds aangevuld zag ik,maar ik was dus weer net te laat...in een halve dag tijd zijn alle broeken (van die soort dan!) alweer bijna uitverkocht.... zou het morgenochtend weer bijgevuld zijn? Wie heeft een idee? heb al een mail gestuurd naar H&M maar denk dat dit weinig uithaalt (met de vraag wanneer ze aanvullen en of ze de broek ook meteen voor me kunnen reserveren..
Trouwens...ook de leuke shirtjes in mijn maat (36) zin uitverkocht..alleen de dingen die ik (en anderen dus waarschijnlijk ook) niet leuk vind zijn nog volop te krijgen...
ik heb een bestelling geplaatst die is 23 november de deur uit gegaan na ervoor ook al 3 weken wachten en gister pas thuis aangekomen ! lekker lang mogen wachten dus in totaal zeker 6 weken ... ik had eergister gebeld begonnen ze ook nog over de kortingkode's ! hoe ik er aan kwam ... zucht ... ik was al pissig en dan dat maar dat hoorde ze wel dus hoppa er overheen gepraat .. ja ze sturen ze zelf hoor ! pffff
Zoooooo wat lang zeg, ik hoopte dat het vandaag werd bezorgd. Jammer maar dan zal het nog wel een paar weken duren
ja ik zat er ook zo op te springen ze wilde afgelopen maandag zelf het pakket al wegboeken omdat het zo lang weg was .... ! ik zei al ik heb nog hoop voor een week ...
He, dat is ook gek. Ik heb geen artikelen die nog moeten worden geleverd, maar de bestelling is ook niet in behandeling. Wel heb ik per 1-12 een saldo van 42,55 (de laatste bestelling) Nou goed, ik zie het wel... ben wel benieuwd wat twee dagen geleden zag ik hem wel staan, met pakjesnummer erbij!