Ja dat heb ik ook, maar lees dat jij al gebeld heb dus dat hoef ik dan niet meer te doen 8) Ik wacht nog wel braaf af
Je moet bij geleverde artikelen / retouren kijken , want eerst keek ik bij nog niet geleverde artikelen en toen zag ik het ook niet. Mijn bestelling is onderweg staat en 1 artikel wat later zou komen is behandeling.
Ik heb de 27ste besteld en kan via track&trace zien dat het vandaag is aangekomen hier in het sorteercentrum in Dordrecht. Dus het zal morgen wel hier zijn.
ik ben zeer benieuwd, hier ook een flinke bestelling... met 2 kids schiet het lekker op heb vooral vanalles voor de lente/zomer voor ze ingeslagen, en nog een paar shirts voor nu. scheelt toch echt flink, ideaal al heb ik me wel ingehouden, want in de nieuwe lentecollectie zitten vast ook weer heel leuke dingen! ik geloof dat ik januari de nieuwe catalogus komt?
Jaah heb het vandaag ontvangen! Met korting. Ben super blij! Kids hebben al de kerstkleren gelukkig nu mams en paps nog
er staat bij mij dat het onderweg is maar als ik op het nr klik dan staat er op de link van tnt Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
Ook de 27ste dus dan moet het bij jou ook niet lang meer duren! Ik heb ook maar 4 dingentje dus misschien daarom zo snel? Geen idee Ik had het gisteren al kunnen hebben maar was niet thuis.