matig mijn bestelling is geannuleerd! Heb ook de codes gebruikt maar alles is weggehaald uit mijn account. GRRRRRRR
ik weet niet wat ze met mijn bestelling gedaan hebben, maar het is opeens ruim 8 euro goedkoper dan het was... ik vrees dat er iets uit mijn bestelling gehaald is ofzo? kan dat? dat iets tóch niet op voorraad blijkt te zijn ofzo? de tracktrace doet het nog niet, maar hoop toch eindelijkd eze week mn bestelling te ontvangen. wat er met mijn kortingen gebeurd is weet ik nog niet... hoop dat niet zoals bij sweetlakecity mijn bestelling geannuleerd is of wat dan ook hmm ik zie net dat mijn tracktracecode ook opeens veranderd is.... hij stond al 5 dagen op 'vooraangemelde zending niet aangetroffen' en nu is er opeens een andere tracktracecode, die nog helemaal niet te bekijken is. zou het nu alsnog weer dágen gaan duren..?!
Jah, heb het binnen ,alles past goed en lekker 15 euro korting gehad. Bedankt voor de codes! Gr Jessica
de reden van mijn annulering: Na een e-mail gestuurd te hebben.... Bedankt voor je mail. We hebben het voor je nagekeken en uit onze gegevens blijkt dat je onrechtmatig gebruik hebt gemaakt van kortingscodes. Daarom hebben we je bestelling geannuleerd. Hierover is ook een brief naar je onderweg. Je kunt je bestelling opnieuw plaatsen, maar dan zonder gebruik van kortingscodes. Wij zullen je bestellingen controleren en eventuele kortingen weer verwijderen. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice. Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.Je kunt ons bereiken op:
ik heb de kortingen wel gekregen, maar ben niet geheel tevreden. diverse dingen zaten er niet bij omdat ze uitverkocht zouden zijn. okee, balen, kan gebeuren... wel knudde dat dat nu juist de mooiste dingen waren. 3 dingen moeten terug omdat er een foutje in zit (bijv. een polo met een kapot kraagje! tshirt met een vlek waarvan ik niet weet of ik die er wel uit kan wassen...), en wat ik nog nooit eerder gehad heb bij H&M: diverse kledingstukken zien er echt héél anders uit dan op de foto! echt compleet andere kleuren, en van 2 kledingstukken weet ik ook 100% zeker dat ze echt gewoon een ander produkt gestuurd hebben. een wintermuts maatje 86/98 blijkt erg klein te vallen. ik had 2 dezelfde witte zomertshirts gekocht voor mijn beide zoons, is het ene shirt echt mooi wit, de andere geel jammer, erg jammer.. dat word veel terugsturen gelukkig ook een paar meevallers, ik had 2 broeken gekocht op de gok waarvan op de foto niet goed te zien was wat er op gedrukt was, blijkt heel mooi te zijn, super stoer maar al met al, een beetje een tegenvaller
oh dus... ik vond beide witte shirts zo groot lijken... blijken ze exact even groot te zijn! terwijl het maatje 86 en 98 moet zijn, en dit staat ook in de shirts... ziet er meer naar uit dat het allebei maatje 98 is! krijg een beetje het idee dat als je het in hun uitverkoop koopt, je de dingen geleverd krijgt die anderen veelvuldig hebben teruggestuurd ofzo edit: ik tref het wel, ook 2 zomerhemdjes 86 en 98 zijn beide exact even groot! ik koop veel bij H&M maar dit heb ik nog nooit eerder gehad
nahjah zeg... ik word hier een beetje sjaga van... ze hebben diverse dingen niet geleverd omdat het uitverkocht zou zijn, terwijl het verdorie in ALLE maten (ook die ik zoek dus) gewoon op de website staat in de sale
misschien ook onrechtmatig gebruik van de kortingen? Niet e-mailen! Stel dat ze er nog achter zijn gekomen bij jou.
ik heb idd de kortingen ook gebruikt. en ik ga niet mailen idd, maar gewoon terugsturen wat niet goed is. ze kunnen het vast toch niet meer in de juiste maat sturen, zal al wel uitverkocht zijn. hopelijk zijn de mensen van de retour niet dezelfde als van de kortingen-check
vind het toch raar van die kortingen. Ze zijn allemaal voor het oprapen en dan controleren ze ze. Denk dat dit echt een klus is voor kassa om te bekijken hoe en wat. Want ik vind het raar dat ze zeggen onrechtmatig. Zij zijn degene die fout zijn! zij laten alle kortingen gebruiken door iedereen en..ze zijn gewoon te gebruiken door jan en alleman. Dit is pas de 2e keer dat ik er gebruik van maak en nu al niet door de controle gekomen. Matig!
het is ook raar, want er staat toch dat je ze niet mag gebruiken in combinatie met aanbiedingen en acties? bij een aanbieding staat er op je factuur 'korting' nu zijn alle prijzen gewoon verlaagd. is dat dan niet een 'gewone' prijs en niet een aanbieding of actie?
Dat is ook balen zeg! Ik had het alleen met een trui en shirtje voor mijn dochtertje waar de kleur niet bij klopte. Ik heb het in de opruiming ook weleens met een shirtje gehad dat eentje van 98 en 110 net zo groot waren. En die broek is dat die gevoerde met die ruit erin. Die had ik voor mijn zoon besteld en is echt een super mooie, bewaar ik voor zijn verjaardag. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk heb.