Goedeeeeee nacht!! Haha, pff weer wakker met knorrende maag. Lekker brood eten met appelstroop en blauwe griezelpasta zometeen weer proberen te slapen...
Griezelpasta is soort blauw gekleurde chocopasta,c1000 geloof ik. Voorheen was ik 's nachts vaak wakker, maagzuur,honger en nu al vijf weken mama, met een beeb die vaak honger heeft. Dus was vast goed voorbereid door mn lijf om snachts wakker te zijn
Hey ik zie dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van dit topic, alleen maar goed natuurlijk! Hier helaas (nu al niet) geen fijne nacht. Buren hebben feestje en er wordt een hoop geschreeuwd. Slaap al zo onrustig de laatste week. Als dit zo door gaat belt vriend gewoon de politie... erheen gaan heeft geen zin want dan krijg je grot mond en misschien wel vechtpartij. Zou niet de eerste keer zijn...
altijd al en slechte slaper geweest. Eerste weken van mijn zwangerschap. Sliep ik als een roos soms wel 10 uur achter elkaar heerlijk. Dat is helaas al weer een aantal weken voorbij. Gelukkig kan ik wel goed over weinig slaap maar toch je ligt er maar een beetje te luisteren naar hoe mijn vent snurkt. Haha
Ik meld me hier ook.. Ben ook insomniac aan het worden.. Denk dat het weken geleden is dat ik eens een nacht doorgeslapen heb..\ Moet momenteel toch wel elke twee uur plassen, en als ik dan terug kom ligt manlief vaak te knorren.. Dus verkas ik maar naar de bank.. (manlief heeft ook al 100 x aangeboden op de bank te gaan liggen hoor, maar aangezien hij gewoon werkt vind ik dat dan weer niet nodig..) Ga nog maar een glaasje melk er tegen aan gooien. HOpelijk kunnen jullie de slaap nog vatten..
Jaaa ik ook weer wakker.... pff Haai Pco en Carlaaa jullie ook weer hier. Griezelpasta thnx zal t eens xtje halen haha.
Ja weer terug van weggeweest jeskejes... Uiteindelijk toch onrustig geslapen. Veel last van mn buik, constant keihard. Liggen op mn zei doet zeer. Ben er om 6.30 maar uitgegaan.
Morning!! Nou hier was ik toch weer even in slaap gevallen op de bank, maar werd echt elk uur wakker... die rusteloze benen word ik echt knetter van! Manlief mag gewoon blijven liggen in het bed haha, maar zoonlief van 6 ziet mij dus regelmatig op de bank liggen haha... vanmorgen vroeg hij waarom ligt jij nou weer op de bank Ik zo nou, omdat er in jou bed geen plek meer was en de baby er nog niet uit wil, maar wel graag mama alvast wakker maakt elke nacht... toen moest hij wel lachen ... nou ik niet mister hahaha... Ah ja, ben altijd wle lekker vroeg wakker, maar vervolgens lig ik rond 19 uur KO op de bank beneden....en dan maakt manlief mij wel weer wakker uiterlijk 20.30 uur want anders val ik savonds ook niet in slaap als ik daadwerkelijk moet slapen...
Ik ben pas 5 weke zwanger en ik werk heel onregelmatig. Normaal sliep ik dus lang uit na een avonddienst. ... ben ik steeds om een uur of 7 wakker en kan dan niet meer slapen! Ben er nu pas achter dat dat blijkbaar door hormonen komt? Vroeg me al af wat er mis met me was... haha
Ik had het juist niet vroeg in de zwangerschap.... ik heb het nu, maar dat komt echt door de dikke voeten, onrustige benen en een baby die mij echt wakker houdt de hele nacht dat belooft wat als ze er is!!
Ff geleden maar I m back!! Klaar en klaar wakker maar nog zoveel slaap Hoop dat de rest wel wat kan slapen, want dit is echt niks. Of zijn er nog mede niet slapers?
Hier ook last van. Bij mn eerste had ik het ook maar toen zat ik thuis met bi en had ik de dag aan mn zelf. Nu met een dochter van bijna 4 kun je niet mmeer liggen overdag. Slaap redelijk makkelijk in maar vaak tig x wakker en mega vroeg klaar wakker. Heb ik wel het geluk dat mn meisje een uitslaper is en vaak tussen 9 en 10 pas wakker is.