Heb je er een abbo op? Dan hoef je niet zo te zoeken. Nou t wordt steeds vroeger dat ik wakker ben. Nog meer wakkere aanwezig?
Jeej ben niet de enige! Ik ben voor t eerst naar de bank verhuisd. Bed lag niet meer. Gister toch teveel gedaan denk. Het is rustig op t forum he. Ik ben maar gaan patiencen en 4 eeddings met 1 oog aant kijken op tlc
Ik ook op mn telefoon. Wat is dat toch handig he haha. Ik ben nog in slaap gevallen in de bank. Nu nog brakker
Bah hier alweer drie uur wakker op bed,en dat terwijl mn wekker op zes uur staat. Onrustige benen en soort groeipijn in mijn buik/lies..is dat nou bandenpijn?? wat vermoeiend!
Nou hier zelfs met een tabletje temazepan klaar wakker! Geen onrustige benen dit keer. Ik nam juist een tablet omdat ik al vijf dagen amper geslapen heb. Het is toch bizar joh zelfs met slaap middel niet in slaap te krijgen!
Hallo dames, ik heb al tijdje niet meegekletst hier. Wou even zeggen dat ik mama ben geworden van een zoontje Jesse Roan! Geboren op 15 07 om 6.34. Een flinke jongen is het, woog 3860g en 51 cm.
@Carlaaa gefeliciteerd!! Nou, dan heb je weer wat slapeloze nachten voor de boeg Alles goed gegaan met jullie saampjes?
Ja nu heb ik weer last van slapeloze nachten, dus ja kan hier net zo goed mee blijven kletsen haha. Al heb ik het dan druk met voeden en verschonen.
Ja zo blijf je slapeloze/onderbroken nachten houden. Maar blijf maar gewoon hier gezellig kletsen hoor! Denk dat ik ook weer vaker hier te vinden zal zijn. Vandaag geen dutje gedaan, vroeg wakker maar nu klaarwakker. Lijf doet aan alle kanten zeer. Vnl rug en linkerheup (en kan alleen daarop liggen ) En hartkloppingen en mn buik is deels hard en pijnlijk. Zo dat was mn klaagmomentje... ohnee..... tis warm blegh.
Pco ja tis drama. Maar we weten waar t voor is he haha. Xlady jij ok al blegh. Ik heb hele nacht liggen draaien. T voelt net of ik niet heb geslapen zo brak wakker geworden
hoi hoi dames, ik ben nu pril zwanger van 3e wondertje maar heb al weken last van de echte slapeloosheid kennen jullie dat gevoel van doodmoe in bed te kruipen maar dan uren liggen draaien en woelen? ik vind m'n slaap niet, en als ik slaap is't maar voor enkele uurtjes. Of als ik eindelijk eens netjes slaap mag ik er uit voor 1 van de kids of voor toiletbezoek ik werk nog 5 dagen op n week en geraak stilaan uitgeput... geen idee hoe lang ik 't nog volhoudt iemand tips?
uh, nee, als je thuis komt een uurtje slapen, maar dat lijkt me lastig als je al kids hebt. doe een tandje minder hard je best Ik ben er ook doorheen gefietst op mijn werk, zonder dat ze iets door hadden.
Blegh t wordt met de nacht erger hier. Net als Zomerwondertje lig ik constant te draaien. Kan niet lekker liggen. En dan lig je eindelijk een beetje goed.... moet ik plassen grrr. 2uurtjes slaap en dan weer wakker. En tussendoor half wakker vanwege pijn in rug heup bekken vnl met draaien. Owja en een buik die mee om moet haha. Zo ff lekker geklaagd, ga er nu uit en maar wasje draaien denk. Vriend knort nog lekker.
Hier ook nog niet beter. 't is te zeggen. ik slaap iets langer en iets vaster, maar toch nog 'maar' 4-5u per nacht. ik ben echt doodop. zit nu op bureau en moet mijn ogen open houden. Dames die werken en slapeloosheid hebben, hoe hou je dit vol? Kan de huisarts er überhaupt ziektedagen voor voorschrijven? Lijkt me toch het overwegen waard als ik na het weekend nog steeds zo moe ben :x