Insomnics unite! Slapelozen-topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb van 2 tot 8 toch nog wel redelijk geslapen, maar ik had dus last van nachtelijke nesteldrang. Opeens greep de 'rommel' me zo naar de keel!!

We zijn nu ongeveer 8 maanden geleden verhuisd en helaas is het huis nog steeds een beetje een troepje. Het wordt wel steeds beter, maar de tijd begint te dringen voor mijn gevoel nu. En daardoor kon ik dus ook niet slapen gisteravond...

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wat zal je vriend blij zijn met jouw nesteldrang! ;) Die van mij zit er nog steeds op te wachten dat het bij mij gaat beginnen.... :p

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Hier ook de laatste 2 dagen zo onrustig in mijn hoofd! Ik ben zoo moe overdag.. maar ik kan gewoon niet slapen! Ik moet het huis netjes hebben.. morgen word mijn mannetje 4 jaar! Dus feestje... zal het daar door komen? En ik dacht nog wel.. als zoontje op school zit kan ik mn rust pakken, nou echt het omgekeerde dus!

4. Haha, nou... was ie er maar blij mee ;)

Hij vindt het geweldig als ik overdag aan het opruimen ben, maar 's avonds en 's nachts wil hij liever slapen. :x Onbegrijpelijk die mannen :p

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, die van mij ook! Maar ja, gister moet ik dan weer een verplichte rustdag van hem inlassen omdat ik zo uberslecht slaap de laatste twee weken :S

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Het is ook nooit goed hè, met die mannen :( :D

Ik heb ook al een paar slechte nachten gehad die, helaas voor vriendlief, nét vielen op de momenten dat hij er om half 5 's ochtends uit moest.... Oeps! :)

@souries: hè bah, een dagje rusten :p wel fijn dat je een vriend hebt die met je meeleeft :) Doet die van mij ook wel, hoor. Vooral nu bij de laatste loodjes begin ik toch iets meer van de hormonen te merken én mijn lichamelijke beperkingen. Dat staat me helemaal niet aan, maar wat doe je eraan? :)

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @minerva haha ja, maar dan wel aan het einde van de dag zeggen: He, ik had gehoopt dat je iets meer fut had gehad vandaag :s die is ook af en toe gek hoor. haha! Maar wat je zegt, hij heeft deze hele weer diensten waarvoor om 05:00 uur zijn wekker gaat, dus ik neem het hem niet kwalijk :p

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ze zeggen laatste loodtjes zijn zwaar
    En dat klopt ook,dat was ik even vergeten :(
    van mijn eerste zwangerschap !!

Slapeloze nachten,god wat heb ik echt zin om
    nu spontaan te gaan bevallen ondanks ik weet
    dat de pijntjes en dingetjes ,heb ik liever dan 6 uur wakker
    liggen lopen omdat je draai niet kan vinden ivm
    auau auau in onderrug zucht zij liggen enkel nog
    met voedingskussen ( wat een uitvinding :) )
    gevoel of je door je benen zakt en pijn in je buik
    omdat de baby aan het zakken is !!!

kortom een Hele slechte nacht !!!

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, vannacht wordt het ook weer feest: ik heb teveel last van mijn bekken om rechtop te kunnen zitten, maar doordat ik nu ook last heb van brandend maagzuur kan ik niet liggen :( Oh, mên...! Ik kijk er nu al tegen op....

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik lig inmiddels ook alweer een uur wakker:( Bah, ben die slechte nachten zo zat :x

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

@ Nynke: hè, bah! Dat is ook vervelend zeg!

Zojuist mijn tweede ronde Rennies gehad... Zit nu even rechtop in bed te wachten totdat die aan gaat slaan. Hmpf.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier ook wakker maar heb net de kleine man gevoed en hij ligt nu nog uit te buiken.
    Is ons eerste nachtje thuis. Wel ff wennen, maar ben blij dat ie eindelijk thuis is.

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Spannend jeskejes! Hoe is het gegaan? :)

Ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen en heb re-de-lijk geslapen... Gelukkig is het vandaag zondag én heb ik gister al behoorlijk veel in het huishouden gedaan, dus kan ik nu even lekker niets doen.

14. Ik was vannacht in een hotel en heb ook weer brak geslapen en omdat we alleen een bed hadden in die kamer moest ik dus wel op bed blijven. En toen ik ff stiekem wat langer op het toilet bleef met mijn telefoon was mijn man gelijk bezorgd waar ik bleef.... :p ;)

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik lig alweer even wakker. Ben nu maar op de bank gaan liggen. Maar ook dat ligt niet lekker:(

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Nynke... ik doe met je mee... maar je bent bijna 'aan de beurt'!! Spannend.
    Hier slaap ik sinds een paar dagen slecht. Ik hoop van harte dat het nog een tijdje wat beter zal zijn. Ik was er vandaag helemaal niet lekker van met overgeven en al.... :(

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Cygnet2: dat gevoel ken ik helaas :( ik hoop voor jou dat je snel beter gaat slapen.

Ik slaap al maanden slecht en het begint me echt op te breken :( Hopelijk komt meneer snel en krijg ik dan iets meer slaap.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook weer klaar wakker. Word er met gemak wat simpel van. Al mnd zon 4a5 uur per nacht met soms een uitschieter breekt nu toch wel op bah.

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben inmiddels weer in bed gaan liggen maar slapen ho maar.

Vervelend hè Danjo.:( kan je overdag nog wat bijslapen?

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vaak niet. Heb een dochter van bijna 4 en die wil niet meer slapen natuurlijk. Maar ze gaat vaak 1 of 2 middagen in de week na mn schoonma en op die dgn ga ik wel liggen. Nu ook weer mega maagzuur.

Deel Deze Pagina