Ik meld me ook weer. Mn mannetje is nog klaarwakker en wat jengelig. Minerva t gaat best goed moet ik zeggen. Ff onze draai erin vinden. Nou hoop dat iedereen nog wat slaapt. Ik probeer zo ook nog ff.
! Wat een schatje Ik heb vannacht redelijk goed geslapen voor de verandering. Kan het nu gelijk merken en ben weer wat beter te pas
Hier nog een halve zombie Om de 2 uur wakker, plassen 15 à 20 min wakker om vervolgens dat ritueel te herhalen. Fijn hoor die laatste loodjes....
pff, ik kom vannacht hier weer kletsen hoor. Hormonen vieren hoogtij en zit weer te hyperventileren en te doen voor ik ga slapen, waardoor ik al onrustig in slaap val en vervolgens enorm ga dromen en tig keer wakker wordt. Hoe laat spreken we af? uurtje of 03.30?
zo lag op bed maar rug maagzuur en buik doen zo pijn grr dus heb ik pcm en massage straal geprobeerd nikz hielp dus lekker beneden op de bank grrrr
Nou, dan kunnen we elkaar een handje geven bibinijmegen Hier ook maar naar beneden gegaan vanwege maagzuur. Heb er al de hele dag last van en had om 10 uur nog een rennie genomen, maar het is 2,5 uur later weer in volle hevigheid terug
Hier nog een zwangere die niet kan slapen. Ben zo ontzettend moe, maar kan niet lekker liggen. Maagzuur, pijn in mijn buik en bekken. Omdraaien gaat heel moeilijk. Mijn man en oudste dochtertje liggen heerlijk te slapen. Alleen s ochtends heel vroeg slaap ik lekker. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik af en toe uitslapen, maar nu lukt dat niet. Nu er al een kleintje rondloopt. Mijn ogen vallen bijna dicht en toch val ik maat niet in slaap.
Wordt ook steeds wakker omdat mijn blaas weer vol zit. Mijn buik voelt dan meteen heel stak en pijnlijk aan. Dit ook vanwege een eerdere keizersnede. Voel me zo uitgeput.
Bah! Wat vervelend die slapeloosheid, dames Ik moet zeggen dat ik de afgelopen twee nachten vrij redelijk heb geslapen. Beter dan de laatste tijd. Jeej! Maar goed, ik ga er maar vanuit dat dit van korte duur is
Hier ook wakker ontzettend last van voorweeen bah en pijnelijk vooral onderrugven buik grrr hopelijk meld ie zich snel de kleine uk
Hier heeft de volle maan niets gedaan. Maar ik heb al twee nachten goed geslapen. Ipv achter de telefoon twee avonden film gekeken. Of dat het was...
Ligt iedereen nu goed te slapen? Ik hoop het voor jullie. Ik lig alweer even wakker. Heb net de was maar vast opgehangen. Nu even zp-en en straks maar weer proberen te slapen.
Nee, ik ben helaas ook klaar wakker :/ Zit ook maar een beetje te surfen op internet. Hopelijk dat je straks inslaapt.
Hier ook wakker,dit keer last van maagzuur en niet zo'n beetje ook komt met golven omhoog zetten :s maar even wat voor ingenomen hopelijk gaat dat zo werken..