Insomnics unite! Slapelozen-topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ben ook wakker (ga het zo weer proberen)

@Brabantsmeisje.... waarom de zenuwen?

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Helaas t is weer zo ver... Na 4 uur draaien, voorweeën en rugpijn lig ik nu op de bank... Hond blij, vrouwtje niet! Kan wel janken! Gelukkig morgen/straks alleen de VK op de planning, dus kan ik lekker rustig aan doen!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook alweer ff wakker. gewoon niet leuk meer. En ik moet nog tot dinsdag wachten voor ik na de gyn ga. Dan gaan we weer eens een hartig woordje praten. Ben dit zo zat. Harde buiken weeën niet slapen maagzuur diarree pijn in de rug.

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Brabantsmeisje: succes bij de gyn dan straks.

Ik heb toch nog even geslapen van 04.00 tot 06.30. Vandaag controle vk. Ze wil kijken of ze kan strippen. Please...

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nynke duim voor je

Brabantsmeisje suc6 straks..

Hier gewoon al wakker vanaf 4 uur en sliep ook pas om half 2 pfff. Net alle bedden verschoond en de was aangezet. Mn dochter is aan het logeren dus ik lig nu heerlijk weer in bed en ga zo nog eens een slaap poging wagen..

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dankje wel Danjo. Hopelijk kan jij nog even slapen.

7. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hoi hoi dames,
    Nah vannacht een routerstoring gehad of internetstoring geen idee, hij deed het iig niet meer.

Dank je wel voor de succes wensen!

@Cygnet
    Ik heb vanmiddag afspraak bij de gyn om mijn 'zwangerschapstatus' te bespreken. Heb deze week allemaal onderzoeken gehad en gisteren nog een keer een echo ivm groei baby (groot) en besloten om mijn hart te luchten ivm lichamelijke klachten.

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    het is hier toch wel gezellig druk zo 's nachts. Kom ik vannacht toch maar weer buurten als ik wakker lig. Vannacht ook om 01.00 uur wakker omdat ml nog niet thuis was van werk. slaap je toch onrustig. en uiteindelijk tot 02.15 uur wakker gelegen en om 03.00 uur weer wakker omdat ml naar bed kwam. De wekker om zes uur werd dus even verzet naar half acht. Dan maar niet vroeg beginnen.

Succes @Brabantsmeisje!

@danjo je hebt in ieder geval je tijd nuttig besteed ;) Hoop dat je nog heerlijk ligt te slapen!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Souris idd.
    Uiteindelijk nog ff geslapen en daarna boven alles weer gedaan. Dochterlief belde net op of ze nog een nachtje mocht logeren vooruit maar. Morgen beneden ff aan de slag. Fijn hoor nesteldrang. Huis is alwel 10x goed gedaan hihi

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x ik meld me weer. Na twee goede nachten is dit de tweede slechte nacht weer. Pff ben het zo zat...Strippen heeft ook niet geholpen helaas...

11. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik weet niet hoe het komt, maar ik lig ook al steeds vaker wakker. Behoorlijk irritant is dit. Terwijl ik normaal gesproken tussen 11 en 7 aan een stuk door kan slapen.... was Tot twee weken terug zo. Blijft dit nachtelijk spoken tot de 40 weken? Lig gerust 1.5 uur om me heen te kijken. Sterkte hoog zwangeren met de laatste loodjes...!!

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Slaap hele zwangerschap al slecht, opeens klaar wakker. Tussen 20-30 weken af en toe nacht door kunnen slapen maar dat is ook weer over. Nog paar dagen werken dan eindelijk verlof, dat zou wel schelen.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben alweer gezellig wakker. De was hangt weer en nu maar even op zp. Ben slijmprop aan het verliezen en het rommelt maar zet helaas niet door :(

Hopelijk slapen jullie allemaal lekker.

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @nynke gezellig,ik wordt net zwetend wakker van een droom,maar zou al niet meer weren hoe die ging :s

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nynke s pannend hier ook al pasr dgn stukken vd slijmprop en nu ook lichte weeën en dat terwijl mn mannetje op stap is. Maar goed zolang er geen regelmaat in xit.

Souris ook weer wakker meid

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *zwaait naar souris en Danjo*:D

Ook spannend bij jou dus Danjo. Laat het maar doorzetten bij ons bijde...

17. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hier ook wakker, maar niet omdat de bevalling er aan zit te komen, maar omdat ik last heb van mijn vriend die films zit te kijken op de laptop. Succes meiden als het zover is!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nynke t mag van mij. Vind t wel genoeg geweest hihi

19. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Joehoe!! Daar ben ik ook weer!! Net eruit voor een plasje... Na t plasje nog een hele plens... Ondergoed doorweekt, maar twijfel of t vruchtwater is... Dus maar even mezelf opgeschoond en met een maandverbandje voor de zekerheid terug in bed! Nu poging 388 om te slapen! ;)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ftm ff op je hand blazen want een plens is niet normaal natuurlijk

Deel Deze Pagina