Ook met op mn hand blazen verlies ik wel iets... Maar niet echt veel ofzo... T was geen urine, zo rook t niet iig! Loop nu ff een rondje door de tuin (mooie tijd hè) want kan mn draai niet vinden! Zo een beker warme melk, en dan poging 389... Als t wel vruchtwater is, is t in ieder geval schoon! En hoop ik dat de voorweeën en t gerommel nu door gaan zetten!!
Zou toch wel zeker willen weten of het vruchtwater is. Kun je nl niet eindeloos mee doorlopen. Is de kleine goed ingedaald?
hier ook wakker spanning ivm gesprek over inleiden en voorweeen en gewoon elke nacht wakker zijn ben er klaar mee zucht
Ja.hoor.ik slaap bagger zowiezo tijdens mijn zwangerschappen maar nu pff. Snip snip verkouden zere keel erbij. Bah ben opde bank gaan liggen anders heeft ml ook geen rust met dat gewoel van mij en geproest.
Hier nog een slapeloze!! Net maar even de wasmachine aangezet en de vaatwasser uitgepakt Oh ja en wat gegeten en gedronken Ik voel me gek genoeg nu ook niet moe, ik lig wel vaker wakker en denk dan: pff ik ben moe en wil slapen!! Misschien komt het wel door de aankomende vakantie! We gaan vliegen en ben erg benieuwd hoe dat zal gaan nu ik zwanger ben... Dus nu lekker wakker zijn Slaapt iedereen???????
Ik heb totaal al 1uur geslapen.. Mn meisje heeft een mama hang nacht.. En heeft zich zojuist ondergespuugd en ruikt erg zuur.. Dus het badje is aan het vollopen.. Ga dr flink insoppen.. En dan hopelijk samen nog even dutten voor haar broer wakker word.. Goedemorgen.. Zucht..
Goedmorgen.., hier was ik weken terug ook weleens te vinden. Nu bijna 17 weken verder na de bevalling en uk dronk om vijf uur aan de borst,verder heeel de nacht geslapen..hoera! Maarre tm 13 wken minimaal elke drie uur dorst van de beeb....
Lag al van 3 uur wakker. Ben om half 5 maar opgestaan. Heb al ontbeten, met de hond gelopen, 3x maagzuur drankje gepakt. Die nu op is straks maar ff naar de apotheek. Heb tlc opstaan en om half 7 staat mn man op en smeer ik zijn boterhammen ook maar ff aangezien ik toch al op ben.
Steenbokje vervelend he bah. Maar jij hebt je wel nuttig gemaakt. Hier is ml er net uit ik ga een poging tot slapen wagen
Hier weinig geslapen ivm 1 ik al weken slecht slaap hooguit uur en daarom ben ik door de vk doorgestuurd naar de gyn om mijn in te leiden omdat ze bang zijn voor de bevalling begint te moe ben en geen energie meer over heb.Dus vandaag een gesprek in het ziekenhuis over het inleiden best zenuwachtig en spannend vindt ik het !!