Ik wilde dus vandaag lekker bijslapen, LUKTE HET NIET!! Zwaar frustrerend.. Hopen op een goeie nacht vanavond.
Gelukkig ben ik niet de enigste die s'nachts wakker is. Ik kan gewoon niet slapen ( dit omdat ik van die knurften op m'n werk nog steeds nachtdiensten moet werken....lang leve de cao die niet word na geleefd ) ik lig uren naar het plafond te staren, dan begint m'n maag ook vaak te knorren of ik krijg het erg het zuur.
Dankje Proudie! Ik verwacht waardevolle toevoegingen van jouw kant.. Enneh Piepie? Ik zou: - De knurften aanklagen. Of het in ieder geval dusdanig op de spits drijven (arbo arts, vakbond, de hele santenkraam) dat de knurften het onderspit delfen. Want weet je meid, het gaat om jouw gezondheid, en die van je kindje. En deze start kun jij baby Piepie maar een keertje geven - Zorgen dat er 's nachts een bakje yoghurt (al dan niet met banaan of appel of ander fruit er doorheen) naast je bed staat voor als je wakker wordt - Een rennie naast dat bakje yoghurt leggen voor het geval van zuur..
Hier ook nog een die erg slecht slaapt. Steeds een half uur slapen en vervolgens een uur wakker liggen. En natuurlijk wanneer de wekker bijna gaat diep in slaap zijn...
ik lig nu vooral wakker omdat madam s nachts een feestje aan het houden is in men buik.. rollen van links naar rechts -_-
Ooh MamaJulia, je wilt niet weten wat ik allemaal al gedaan hebt om die knurften aan te kunnen pakken, maar ik werk als oproeper en dan ben je opeens niet zo beschermt als iemand met een vast contract ( wat ronduit schandalig is ) Afgelopen vrijdag heb ik nog een gesprek gehad met super knurft, moet maar gewoon die nachten en avonddiensten nog doen vond hij. Ik ga lekker binnenkort op vakantie, maar nu komt ie: ik had nog 2 avonddiensten staan maar lig dan lekker op het strand hoop ik, moet ik zelf vervanging zoeken voor die 2 avonddiensten!! Heb ik eindelijk een collega gevonden, zegt een andere knurft die denkt leidinggevend te zijn: ja daar ben ik het dus niet mee eens, je moet een oproep collega vinden die je avonddiensten overneemt en anders keur ik je vakantie niet goed! Nou lekker is dat want de enigste andere gediplomeerde oproeper heeft dan nachtdienst. Ik heb vanmiddag gewoon geboekt nadat ik voor controle bij de dokter ben geweest. Baby Piepie zijn moeder heeft rust nodig, en waar kan dat beter dan op een Mexicaans strand
Goede nacht! Zo hier weer een wakker aanstaand moedertje, en nee niet omdat ik gebroken vliezen heb, of weeën, of moet plassen, of dorst heb.. Nee gewoon omdat het kan denk ik! Volgens mij denkt mijn lichaam dat t overdag is ofZo! Bomvol energie denk dat ik nu een marathon kan lopen.. Betwijfel of dat gaat met zo'n buik maar goed qua energie wel! Ben benieuwd of ik de enige blijf vannacht! Voor jullie hoop ik vanwel want dat betekend dat jullie lekker in dromenland liggen!
Vervelend he dat je bomvol energie zit terwijl het toch eigenlijk bedtijd is...had ik heel erg last van rond de 30 weken. En nu kan ik niet slapen omdat ik me beroerd voel sinds gister nacht. Denk een virus ofzo. Zit nu lekker op de bank met een dekentje en een kopje thee tv te kijken. Moet toch iets he
En ik ben ook al weer wakker. Heb de exquise sanitaire voorziening hiernaast even geutiliseerd. En ja dan heb ik natuurlijk gelijk weer dorst dus even beneden geweest te drinken. En ja dan roepen de rennies ook nog eens. Het resultaat is dus weer klaarwakker. Maar even een spelletje spelen op de tablet (candy crush, zo verslavend!).
Ik was zo moe dus dacht om half elf.. Ik ga naar bed! Gevolg: lig nog steeds wakker. Waarom?!?! Hete voeten, jeuk, dorst, plassen, mannetje die trappelt... O dames wat zou ik blij zijn als mijn lijf weer normaal doet! En dan zegt iedereen dat je nu nog maar even moet genieten van de onafgebroken nachten slaap. Nou dankje! Sterkte allemaal!!
Haha ow ow ik moet best lachen om onze klaagzang! Tja inderdaad we moeten genieten.. En dat probeer ik ook wel als ik straks.... Weer moet werken moet ik vroeg op.. Nu kan ik wel heerlijk lang in bed blijven liggen of weer gaan liggen en daar maak ik zeer dankbaar gebruik van haha! Maar Indd andere weten het altijd zo mooi te vertellen we kunnen natuurlijk ook een spelletje hier doen.. Soort van ik ga op vakantie en neem mee maar dan een ik ben zwanger en... Ben blij met de uitvinding: chocola!! Jam jam!
Hoi... *zucht* Wie had er ook al weer een goede tip? Anijsmelk kan in ieder geval van de suggestie-lijst. Gad-verre-damme.. *Melksnor wegveegt*
Goedenacht... een nachtelijke hongeraanval! Ben om 21uur uitgeput in slaap gevallen, dus het was wel te verwachten Wat ik nu probeer: warme melk en een banaan... beiden zouden slaapverwekkend zijn
Hihi, ik heb net een bakje biogarde roer met een appeltje weggewerkt. Nu weer terug tegen de snurkende relatie aankruipen, hopen dat ik de slaap kan vatten..
Hee slapelozen.. Ook ik zit hier weer op de bank.. Na een paar uur liggen moet ik gewoon echt even bewegen, (leuk BI) even wat eten, dan nog even een sanitaire stop, en dan hopen dat mijn man wat minder hard snurkt.. Balen zeg piepie, van je knurftenbazen.. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.. als oproepkracht wordt je echt misbruikt soms.. Maar lekker naar mexico.. heerlijk. Nou, mijn corn flakes zitten er weer in.. hopelijk welterusten voor iedereen.
Ik meld me ook hier. Regelmatig 's nachts wakker. Idd om te gaan plassen, dorst, of weet ik veel wat. Maar klaarwakker en niet meer in slaap kunnen komen mede door snurkende vriend. Zo maar tv aanzetten en hopen dat ik in slaap val. Heerlijk brak dagje morgen haha.
Zoww hier ook weer eens wakker, blij om te lezen dat ik niet de enige ben (hoewel het voor jullie fijner was geweest als jullie al sliepen). Krijg door al jullie berichtjes nu ook nog eens trek.... Maar ben echt te lui om op te staan! Zo toch mijn telefoon maar eens weg en het nog eens proberen. .
Nog een nachtbraker hier. Zit met een pak soepstengels en Mn tablet op de bank. Is voor mij de eerste keer. Maar moest gewoon echt iets eten