Jojo erg he internet op je telefoon haha. Hier ook op mobiel. Ja je moet iets. Ik kryg nu lekker t zuur bah bah. Wordt niet meer slapen. Ik zal ook eens yoghurt inslaan. Heb nu alleen snaaiwerk of blokje kaas. Maar geen zin om eruit te gaan.
Jeej ik ook aan de soepstengels! Helaas zonder smeerkaas die is op. Proudmama oh ook lekker. Lang geleden dat ik dat op heb. Hoe maak je die?
Goeiemorgen dames, vervelend dat er weer zoveel slapeloze meiden waren hopelijk kunnen jullie vandaag wat rust pakken? Ik was gisteravond op tijd in bed gaan liggen maar ook klaar wakker ondanks dat ik de nacht daarvoor ook amper heb geslapen... Maarrrrr na wat intiem gedoe met manlief ben ik zo in slaap gedonderd ! Wellicht helpt het voor jullie ook? hihi
Hmmm ik 'speelde' rond 25 weken wel eens met m'n kleine meid, ging dan een uurtje voor ik naar bed ging op mijn rug op de bank liggen en dan wrijven over de buik. Ze werd dan wakker en dan zo even een poosje blijven wrijven terwijl mevrouw dan vrolijk terug schopte. Tegen de tijd dat ik naar bed wilde lag mevrouw lekker rustig te slapen Misschien helpt het voor jou ook?
Ik kan me ook aansluiten hier vrees ik. Het begon eerst in de eerste weken van de zwangerschap dat ik niet kon slapen door de misselijkheid en onrust in mijn lijf. Vanaf een weekje of 11 ging het beter en sliep ik ook weer goed. Maar sinds de laatste week is het ellende. Tig keer wakker worden en lig ik net lekker en dommel ik weg moet ik onwijs plassen dus kan ik er weer uit en dan bedenk ik me dat ik ook wel wat te knabbelen lust dus duik ik de keuken in om wat lekkers te scoren. En dan heb ik weer dorst midden in de nacht dus kan ik daarvoor ook weer uit bed omdat ik vergeet drinken naast mijn bed neer te zetten Gevolg is dat ik de laatste dagen overdag dood op ben! Ook zoals nu... Moe en wil het liefst mijn warme bedje in en mijn ogen lekker dicht doen maar de oudste moest naar school en de jongste is ook wakker en hobbelt lekker rond door het huis Gelukkig word het mooi weer vandaag dus gaan we lekker naar buiten,zo blijf ik lekker in beweging en voel ik me minder moe
Hihi....wat zijn we toch een lekker stel 's nachts. Wel fiin om te lezen dat je niet d enige bent! De tablet ligt ' s nachts beneden, iedere keer als ik wakker ben, moet plassen probeer ik toch weer terug te kruipen. Wel lekker, zit nu soms twee uur tussen t plassen ipv drie kwartier a uur. En joepie, de zon schijnt!!!
@Spitsmuis, tip: gevulde bidon op je nachtkastje! Werkt hier prima haha. @Shandy, lekker positief yay!! Het is inderdaad heerlijk weer
T was hier ook weer bingo vannacht maar onder het mom van slaap je niet rust je toch wel blijven liggen en vriendlief heeft Ridder naar school gebracht. Ik lig gewoon niet meer lekker en met mijn voedingskussen krijg ik ook niet de gewenste houding gevonden. Slaap ik eindelijk krijg ik van die hele rare dromen waar ik dan weer wakker van schrik bah
niets helpt, geen warm bad voor het slapen, geen warm water kruik, onze meid blijft actief... heel de morgen van 6-10, rond 11 uur moest ik bij de verloskundige zijn.. ze zat hele tijd dat monitor kaske van mijn buik te stampen. Toen s middags was ze weer eventjes stil. Rond 16uur wou ik eventjes een dutje doen, madam schoot in actie & stampt nu om de 2 min eens hard Hopelijk is ze deze nacht moetjes!
ja als dat ook zo een hevige is als ze geboren is gaan we ons handen vol hebben voor de moment is ze eventjes rustig dus ik ga me wa neerleggen Good night ladies!
@ Jeskejes Melk warm maken, beschuiten vermalen en erin doen (aantal beschuiten naar wens naar hoe dik je de pap wil) en dan suiker er bij in
nou ik lig weer wakker na een nachtmerrie...blijven die de hele.zwangerschap of alleen in de eerste termijn? ben er nu al goed klaarmee! zo niet realisitsch maar toch alsof je er middenin staat,pfff...schrik steeds zwetend wakker
Nou, hier ook m'n ondertussen al bijna standaard geworden nachtelijke momentje. Ik werd 's nachts eigenlijk nooit wakker voor m'n zwangerschap, maar nu is het rond 3uur telkens raak. Even naar het toilet, dorst, trek en klaarwakker. Kan natijd ook weer slecht in slaap komen.
@LeennKen, ze zeggen dat als ze zo druk zijn in de buik dat ze rustig zijn na de geboorte, ik hoop voor jou en mij dat dat zo is @Souries, helaas de hele zwangerschap... @Piepie, hoe is het nu? Hopelijk slaap je! @Bruni, bagger hoop dat je toch nog even wat uurtjes slaap kunt krijgen! Ik LAG heerlijk te slapen, ineens klaarwakker wc, rennie en nu maar ff een slok drinken en weer een poging doen om te slapen... hopelijk tot morgenvroeg heb nog 3,5 uur tot de wekker gaat