Insomnics unite! Slapelozen-topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Bij mij ging t na t eerste trimester wel weer over:)

T is nog even terug geweest bij twintig en dertig weken ouzo, maar niet meer zo heftig en vaak als de eerste paar weekjes..

Nou, ik mag me hier dus ook melden.. Voelde m al een beetje aankomen want inslaap komen lukte al niet door een verschrikkelijk actieve beeb die zo hard stampte dat ik er steken van kreeg aan de onderkant elke keer. Toen kon ik mn draai niet vinden, voor mn gevoel als ik al insliep elke keer wakker om op een andere zij te gaan liggen, verschrikkelijk rugpijn, rusteloze benen en nouja, ik heb het maar opgegeven voor nu! Even lekker op de bank boekje lezen maar en hopen dat ik over een half uurtje opeens heel moe wordt en kan slapen;)

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik meld mij ook! Ik sliep thuis al bar slecht, lig nu in het ziekenhuis en dat maakt alles nog veel erger haha, man ik word wakker van elk geluidje.. Nouja lang leve een telefoon waar we nog wat op kunnen kijken ;)

3. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Hallo! Ben ook weer wakker, pffff en kan geen oog meer dicht doen. Daarbij heb ik altijd als ik snachts wakker wordt enorme honger! Zit nu heerlijk 2 broodjes te eten.

De reden waarom k wakker ben is deze keer het GESNURK VAN VRIEND! Kan hem wel 100x aanporren, maar draait zich om en het gesnurk gaat verder.

Ga zo nog een poging doen....

4. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    oei vervelend zeg dames!

@riverr, een bekende! waarom lig je in het ziekenhuis joh?

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Ging gister gewoon voor de routine controle naar de vk en bleek een hoge bloeddruk te hebben voor mijn doen en eiwitten in m'n urine dus kon gelijk door.

In t ziekenhuis bleken m'n bloed en urine opzich oké maar m'n bloeddruk was nog hoger en m'n reflexen werken niet, weet niet precies hoe dat zit maar dat schijnt ook weer een teken te zijn. Dus ik moest direct blijven en ze zouden mij straks gaan inleiden maar hoorde gisteravond weer van de verpleging dat ze dat eerst nog weer gingen overleggen straks.. Dus ben benieuwd, ik zit er qua vermoeidheid aardig doorheen en de angst voor het inleiden had zich binnen een uur gedraaid naar ach het zal toch moeten dus wil nu ook eigenlijk graag wel dat ze het gaan doen.
    Naar huis met een bak stress vind ik ook absoluut niet relaxt.. Even afwachten hoe of wat straks.

6. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ow jeetje dat is schrikken! Ik kan me goed voorstellen dat je koppie nu echt naar de bevalling staat als ze dat in eerste instantie zo gepland hadden. Hoop voor je dat ze het doorzetten dan want inderdaad, terug naar huis met stress is natuurlijk ook niet bevorderlijk!

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja precies nou eerlijk is eerlijk, ik ben wel echt bang! Ik had mij het zo helemaal niet voorgesteld. Heb al die tijd gedacht, thuis beginnen, dan 'ff' naar t ziekenhuis om te baren en na 3 uurtjes weer naar huis. Maar goed, dat gaat nu dus anders lopen maar uiteindelijk komt dat ook wel weer goed. Feit is dat als ze gaan inleiden ik zeer waarschijnlijk binnen 48 uur moeder ben en 'er van af ben' dus wat dat betreft moet ik mij gewoon vermannen, het einde is als t goed is in zicht.

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hey Yunami, waarom gaat eigenlijk jouw wekker straks? Je hebt verlof hoor, je mag eindeloos uitslapen en lamballen :)

*Honger heeft en écht te lui is om naar de keuken te lopen..*

9. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Riverr, ja tuurlijk, het is spannend en ergens ook beangstigend, zeker als je je het zo anders had voorgesteld. Kan ik me goed voorstellen. Maar idd, dan ben je wel bijna mama en er bijna vanaf. Dat vind ik het ergste van nu de laatste loodjes, het wachten. Het voelt bijna als 'uitstel van executie' want je weet dat je ontzettend veel pijn gaat krijgen, je weet alleen nog niet wanneer... pfff. Kop op meis, schouders eronder en hoop dat je snel je kleine man in je armen hebt en dat alles vlot mag verlopen :).

@MamaJulia, moggel!! Wekker gaat omdat ik met manlief naar de kapper moet, 2 winkels moet bezoeken en boodschappen moet doen en tussen half 1 en half 5 (nee kon blijkbaar niet specifiek *zucht*) komt er een meneer voor de ketel langs... dus we hebben haast deze ochtend haha. :)

10. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    pffff ik lig hier ook weeral vanaf 4u wakker. ik voel al 2 dagen ons kindje minder (voel kindje nog wel en heb nogal dagen gehad dat ik beeb minder voel) maar heb ook af antoe korte stekende pijn in onderbuik. Heb net een tasje thee uit met veel suiker volgens Gyn zou beeb dan actiever moeten worden en voel nu wel beweging maar geen heel harde schoppen tussen de ribben zoals ik gewoon ben.

Ik heb vandaag een teamdag met mijn werk en zie na 6 weken eindelijk mijn collega's nog eens terug maar ben aan het twijfelen of ik wel mee moet gaan.

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ yunami dat is zeker zo, ik herken goed wat je bedoelt.. Dat wachten.. Wat dat betreft mag ik 'blij' zijn dat ik weet dat t waarschijnlijk met 48 uur klaar is. Het is gewoon die normale angst die ik al had voor een gewone bevalling en daar komt dit nu nog s bovenop.

Toevallig zeiden mijn vriend en ik gistetochtend nog tegen elkaar; irritant dat je nooit precies weet wanneer zo'n baby nou komt hè.. Nou be carefull wat you wish die haha!

12. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    @Darinka, Je kan het altijd even overleggen met de vk als je je druk maakt, daar zijn ze voor.
    Maar met bijna 35 weken is het normaal dat de kleine soms 1 of meerdere dagen rustiger is dan normaal.
    Als je met je buik gaat spelen (beetje wrijven, porren) als je op je rug ligt, krijg je dan een reactie van de kleine?

@Riverr, haha precies! Ben eens benieuwd, hoe laat verwacht je iets te horen?

13. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Na mijn tasje thee en even rustig op de bank te liggen voel ik wel terug lichte schopjes en beetje geschuif in de buik.
    vk bellen gaat niet ben van België en sta dus onder begeleiding van Gyn en om nu direct de verloskamer te bellen vind ik ook zo raar.

Het zal misschien ook wel komen doordat ik beetje zenuwachtig ben voor vandaag. Waar we naartoe gaan met teamdag is grote verrassing en als ik zo'n dingen niet weet wordt ik beetje nerveus.

14. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ah op die manier! Fijn dat je wel wat beweging voelt! En hoop dat je toch een hele leuke dag hebt, mochten er activiteiten komen waarover je twijfel hebt moet je dat gewoon niet doen ;) komt vast goed!

15. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Lekker joh, kouwe pizza..

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Proudmama thnx ga eens beschuiten inslaan en x maken.

Mamajulie jumm stukje koude pizza smaakt altijd wel. Hoe komt t toch dat die kg eraan komen bij mij ;) snaai echt teveel ohoh. Ach ja.

Vannacht weer wakker maar vertikte t om mn ogen open te doen en hoefde gelukkig niet te plassen. Kleine frummel laat me gelukkig nog slapen. Wordt actiever wanneer ik wakker wordt, maar voel beweging nog niet heel veel en goed.

Riverr nog beetje kunnen slapen in zh bed? Succes vandaag ben benieuwd wanneer jullie kleine man er is.

Darinka wel leuk dagje maar idd rustig aan en gaat iets niet dan lekker niet doen.

17. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Ik wil ooooook :$!!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Carlaaa oh vreselijk snurkende vriend. Hier ook dikwijls en dan porren tot ie stopt. Nog kunnen slapen?

Yunami lekker druk dagje zo. En erg he die ruime tijdafspraken. Hoop dat ie toch vroeg komt. Ipv net voor half 5 ofzo.

19. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Pffff, weer zo'n 'plasnacht'... af en toe met uit bed stappen lage buikpijn en wat druk van onder, misschien wel indalen? Nu weer helemaal weg, net bakkie yogurt met banaantje op en koffie..... zo'n hoofpijn net en bedacht dat ik gister geen koffie op heb en misschien mn cafeiine heb gemist? Hopelijk zakt t af.

20. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28

Deel Deze Pagina