Hoeraaaa! Mijn kleine meid heeft me 7uurtjes slaap gegund <3 Vandaag ligt ze ook iets anders.. Ik voel haar stampen maar niet zo hard als gisteren Gisteren zei de vroedvrouw nog: amai.. die ligt niet comfortabel
hihihi wat een leuk topic! Al dagen achter elkaar stipt om 5.45uur wakker Vanmorgen zag ik zelfs mn telefoon van 5.44 naar 5.45 verspringen....zucht! Om gek van te worden zeker met een fulltime baan ernaast! Sterkte mede-insomnics
Tat76, respect meid.. En alle andere slapelozen met baan of kinderen om voor te zorgen ook. Ben heeeeel blij dat mijn insomnia pas deze week om de hoek is komen kijken. Nu heb ik verlof, nu werk ik niet meer fulltime, dus nu 'mag' het van mij ook. Ja het is kut, maar het was nog rotter geweest als ik nog iedere dag m'n kop erbij had moeten houden op het werk. Dus werkende meiden; Chapeau voor jullie!
@tat76 pfff dat heb ik dus ook, alleen bij mij is het 5.00 uur... als het een half uur later was zou ik eruit gaan, maar ik vind dit zo'n net niet tijd :S trouwens, jij hebt ook alles behalve een rustige zwangerschap zo te zien! Hoe gaat het met je?
NOu Souries, zeg dat wel. Het werd ons niet echt makkelijk gemaakt Maar alles lijkt nu redelijk rustig en ben lichamelijk redelijk hersteld. Ik neem die vroege ochtendjes voorlopig ook voor lief. Neem ik tenminste ook de tijd ook om te ontbijten. Ik merk, zelfs nu nog met bijna 24 weken, dat niet ontbijten garant staat voor een omhelzing met de pot Het zal allemaal "om te oefenen" zijn denken jullie niet? Dank je wel MamaJulia!! Heerlijk met verlof en voorbereiden op de grote dag! Hoeveel dagen ga je na je verlof werken als ik vragen mag? Ik ga wel parttime werken. Moet zeggen na bijna 17 jaar fulltime werken ik er stiekum wel aan toe eigenlijk
Idd respect tat! Veel dingen (kwalen) zijn idd ter voorbereiding heb ik me laten vertellen. Dus dat kunnen we dan toch een beetje als positief ervaren op een rare manier lol. Ik hoop dat iedereen aan meer rust toe komt vanavond, ik ben echt bek af dus moet haast wel goed komen... hoop ik.
Goedemorgen! Net mn mannetje naar zn werk gebracht. Was toch kant en klaar wakker en het regent behoorlijk. Zomestrakkies maar effe terug in bed. Wilde net mn schoenen aandoen,maar bah, wat zitten ze strak, vocht!! Vaker mn voetjes omhoog overdag denk ik..
Ik lag wakker tot ongeveer 1 uur, ben er nog een keer om 3 uur uit geweest en om half 6, maar ben toch redelijk uitgerust gelukkig
Voel me meestal ook uitgerust en happy. Maar heb mn karakter mee denk ik, het glas is bij mij altijd halfvol zegmaar..... Die nachten komen door dat ukkie wat steeds groter groeit in mn buik en wat we hopelijk mogen ontmoeten over een paar weken!
Hihi, ligt iedereen te slapen?? Ben weer lekker wakker, boterhammetje op, maag knorde heel hard... kan niet slapen, strakjes maar weer proberen..
Slapen? Nee hoor, maak je geen zorgen Word iedere nacht op de gekste tijden wakker.. 2 uur, 3 uur... Vandaag half 5, dus valt nog mee... Momenteel zere schouder. Denk dat ik raar lig vanwege m'n zere borsten. Buik heb ik nog niet heel erg. Voel me verder prima. Totaal niet zwanger, op het slechte slapen na dan... Leuk topic dit!
Pffff... Het was half vier! Toen ik eindelijk weer sliep ging de wekker van manlief om vijf uur, aangezien hij moest werken vandaag. Wat een nacht en krijg al een drukke dag met visite ed. We zijn vandaag 1 jaar getrouwd
@Shandy, nog aan slaap toegekomen? @Thauma, fijn dat je je prima voelt zeg, wel minder van het slapen maar komt vast goed @Lilly, hopelijk kom je vanavond wel aan je rust toe en van harte gefeliciteerd zeg! Hoop dat jullie een hele fijne dag hebben vandaag Hier echt 5 of 6 keer mijn bed uitgeweest, gelukkig wel volledig slaapdronken dus lag ook zo weer in bed hihi. Heb manlief volgens mij om 00:13 uur wakker gemaakt om me overeind te helpen, dacht dat het 5:30 uur was lol. Gelukkig slaapt hij altijd binnen 2 seconde weer.
Leuk topic dit. Dat ik niet eerder heb gekeken. Moet er wel nog uit om te plassen maar minder dan eerst. Kan nu gelukkig weer verder slapen als ik wakker ben geweest. Echt eruit gaan on wat te eten heb ik nog niet gehad. Na wat uren gezien te hebben was de eerste vanochtend 7:11 misschien omdat het weekend is?
OMG, OMG!! Voor het eerst sinds het starten van dit topic een 'normale' nacht gehad!! Er een keertje (!!! ÉÉN KEER MAAR, WOW!!!) uit om te plassen en voor de rest aan een stuk door getukt.. Heeeeerlijk!!