Heb nog wel een poosje in bed gelegen. Mn mannetje maar weer effe naar zn werk gebracht,nu om kwart over vijf. Nog even bank gehangen en toen weer terug in bed. Heerlijk gelegen én heel hard gesnurkt denk ik...kussen nat en mond gortdroog...bahbah. Komende nacht maar weer proberen te slapen ofzo. Ondanks de gruwelijk gebroken nachten voel ik me helemaal niet zo gek. Loop wel steeds met rode blosjes op mn wangen, maar dat heeft volgens mij niets met de slaap te maken.
Het is rustig met de slapelize. Is alleen maar fijn want betekent dat de meeste redelijk geslapen hebben. Hier gaat t gelukkig goed met slapen. piepie heb je nog beetje kunnen slapen? Zo erg he moe zijn en niet in slaap komen. Ik zou er chag van worden.
Arme piepie.. Die moest in haar eentje het voortouw nemen vannacht.. Wel goed voor de rest Ik ga me nog een keertje omdraaien!
Ik denk dat ik rond 05:00 in slaap ben gevallen, werd om 08:00 weer wakker, daarna van 10:30 tot 12:15 geslapen. Pffff, en ik heb straks weer een avonddienst van 15:30 tot 23:00
Hier is het de laatste tijd ook echt bal met slapen. Ik ben dood op als ik naar bed ga en val snel in slaap maar als ik wakker word en op mijn wekker kijk is het pas iets van 1,5uur verder. Dan ben ik klaar wakker,moet plassen en heb honger en dorst dus uit bed. Vervolgens ga ik terug naar bed en mijn man is ook zwanger denk ik want sinds de laatste week snurkt hij ontzettend erg!! Dus elke keer por ik hem wakker waardoor hij weer ligt te mopperen op mij en ik er weer uit moet om weer te plassen. En dan lig ik eindelijk lekker in val ik bijna in slaap,begint de baby te trappelen dus ben ik weer wakker van sinds ik haar tegen mijn handen aan voel schoppen wil ik het elke keer voelen dus lig ik daar weer wakker door haha. En dan is het een ochtend zoals vandaag dat ik lekker mocht blijven liggen van mijn man lig ik om 07.30uur klaar wakker in bed,kan ik echt met geen mogelijkheid meer in slaap vallen,ik niet lekker kan liggen omdat ik mijn draai niet kan vinden en natuuuuurlijk weer moet plassen *zucht* En dan baaaaal ik dat we geen wc boven hebben!
Wat een heerlijk topic dit. Ik ben niet iemand die 's nachts op de bank zit te eten en tv te kijken, maar ook zoooo vaak wakker elke nacht! De laatste weken moet ik er sowieso tussen 1 en 2 uit voor te plassen (gelukkig maar één keer) Maar het liggen op zich gaat gewoon niet lekker. slaap al tijdje met bv kussen maar dat ding stoort me eigenlijk meer dan wat anders, kan niet lang op één zij blijven liggen en omdraaien is gewoon zoooo een gedoe om dat kussen dan weer in de juiste positie te krijgen om een uurtje erna weer van voor af aan te beginnen! Elke ochtend om 7u eruit om mijn twee jongens klaar te maken voor school, dus kijk zooo uit naar het weekend om uit te slapen maar wordt dan ook tussen 7 en 8 wakker en kan dan niet meer slapen. ben al blij dat ik lang niet de enige ben
ga ik een keer op tijd naar bed op konginnenach,lig ik nog wakker omdat vl zo op pad gaat naar z'n werk,mooi tijdstip maar hij mag lekker naar amsterdam. nu lig ik dus plafond te staren,heerlijk!
Ik heb het vanacht gered van 23u30 tot 4u, whoehoeeee.. toen was meneer weer aan het trampolinen op mijn blaas dus hoogtijd voor een pitstopje! Blij dat ik nog eens zoveel uurtjes achtereen geslapen heb! Doet goed! Hoewel nu een dutje ook niet zou misstaan, hahahahaha
is het al ochtend? zodeknetters ik probeer al twee uur te slapen maar ben zo onrustig maar zo moe dat ik spontaan derealisatie krijg..kan wel janken..is al paar avonden zo..wordt een succes morgen op kantoor.. sorry voor klaagverhaal..moest er even uit
Ha dames, wat een herkenbaar topic! Het begint hier ook erger te worden met de slapeloze nachten. Vorige zwangerschap was het nig erger. Meestal slaap ik om 23:00 prima in, om vervolgens midden in de nacht wakker te worden en niet meer verder te kunnen slapen. Ik ga er standaadr uit, eet en drink wat. Dat helpt het beste. Maar ik baal er van, zeker omdat de andere kids zo goed slapen de laatste tijd,..... Sterkte allemaal!
Ik mag me ook weer melden.. Voor het eerst sinds een poos moet ik zeggen, dus ik mag niet klagen. Maar dat doe ik natuurlijk toch een beetje Hebben jullie een vermoeden waardoor je wakker ligt? Ik bedoel, komt het doordat je je (al dan niet onbewust) zorgen maakt of ligt te piekeren? Of lig je gewoon niet meer lekker door De Buik? Of heb je honger en eet je wat en kom je door de suikerboost vervolgens niet meer in slaap? Ben benieuwd
Spannend Cygnet daar zou ik ook wakker van liggen! Heel veel succes morgen. Hier ook wakker. Eigenlijk voor het eerst deze zangerschap. Buik begint in de weg te zitten/liggen. Zo toch maar weer naar boven.
Ik half wakker gelegen vannacht. Net niet wakker genoeg en net niet genoeg in slaap. Best irritant en nu dus al vroeg wakker. Owja en nachtmerrie gehad brrr. Reden: Onbewust piekeren en kleine die feestje houdt
Ik kom niet meer in slaap door de spanning denk ik! Jullie uiteindelijk nog beetje kunnen slapen? Ik 6 uur achtereen! Prima denk ik zo!