Ik heb al vanaf vrijdag geen normale nacht meer gehad, maar dit komt door knurften op werk, die hebben mij weer eens nachtdienst gegeven. Ik ga nu lekker slapen, zooooo zonde van het mooie weer...snik
Snik..lig al wakker vanaf 5 uur! Zo stom..ik slaap goed tot het moment dat ik moet plassen (meestal tussen 3 en 5) en daarna kan ik niet meer in slaap komen Zo frustrerend!!
Ik heb ook weer een rot nacht achter de rug... Het ging een tijdje zo goed maar de afgelopen nachten steeds rond 4u wakker en afgelopen nacht zelfs 3u.... De kleine was ook ontzettend druk. Ben inwendig verbouwd volgens mij. Hihi. Hoop zo nog even te kunnen slapen.
Jaah we zijn weer wakker. Ging laatste tijd goed maar heb te vroeg geroepen denk. Ga zo maar onder de douche zitten want buik doet best zeer. Nog meer dames die wakker zijn?
Gaan we weer.. Hoe kan het toch? Lig nog steeds lekker (godzijdank), geen zorgen (althans, niet écht) en geen enkele bedenkbare reden voor het niet slapen.. Pffttt
@mamajulia slaap je al? hier wakker van een klapperend zonnescherm en rondschuivende verfspullen :s nou kan ik me daar twee uur lang aan ergeren dus ben er maar uit gegaan om het op te ruimen en t scherm in te klappen. twijfel nu of k dan gelijk de voordeur maar een laag verf geef haha! ga toch nog even warm m'n bed in!
@Souries Ja, om half 6 was ik weer aan het tukken Om vervolgens om half 9 weer klaar wakker te zijn. Ach, mooi op tijd om de relatie een bammetje te voeren en op weg te helpen zodat die lekker naar z'n werk kon. Ik duik er nu gewoon nog weer eventjes in
Ik sluit me ook aan. Ik slaap al nachten slecht. Vandaag tot 03.00 uur geslapen maar nu lukt het meer...
Weer zo'n slapeloze nacht, moet morgen nog werken ook Gelukkig wel pas om 15:30, maar toch. Ach, heb ik me vast aangepast aan de vakantie en geen last van de jetlag
Slaap inmiddels redelijk door maar word nu allejezus vroeg wakker elke keer met als gevolg dat ik tegen de middag klaar ben voor een dutje. Alleen komt dat helaas niet altijd even makkelijk uit. ....
Pffff voor de 7e keer deze week snachts wakker door die stomme maagzuur! Laatste week ga ik slapen met maagzuur en wordt snachts wakker met maagzuur. Niet goed wordt ik dr van. Gele vla helpt niet, dus drink steeds een kop melk. Lekker broodje piepie?? Of lig je alweer in bed?
Oh lekker Piepie een broodje. Lust ik nu ook wel. Vannacht wakker geweest om te plassen. Carlaa maagzuur is zo zuur auw. Ik neem Rennie en gelukkig helpt t.
Mn beeb is geboren met 37 weken en 1 dag. Mijn nachten zijn nu zonder honger en maagzuur, maar met een beeb die elke drie uur moet eten, borstvoeding. Misschien een geruststelling,dit is prettiger dan de maagzuur,niet kunnen slapen enzo... Dus bliif positief
@carlaaa rennie werkt bij mij ook goed. Slik het niet teveel, maar voor het slapen gaan alleen als ik last heb. Wij hebben gister de eerste mensen op de hoogte gesteld na een mooie echo met 12+5. Het wordt daardoor wel ineens heel erg echt, dus ik lag vannacht ook weer onrustig te zijn in mijn bed.
Hey goedenacht, zit ik weer met mn kopje melk hihi. En jaja..heb rennies gekocht. En het lijkt te helpen. Jippie!! Nou zal weer eens een poging wagen om te slapen... Gelukkig is hier niemand, betekend vast dat iedereen in dromenland is