Wat een herkenbaar topic is dit! Ik heb de afgelopen twee nachten geen oog dicht gedaan door die rottige maagzuur. Overdag heb ik er ook vaak last van maar dan is het nog te handelen. Gisterennacht was het zo erg dat ik ervan moest overgeven. Rennies helpen wel maar niet heel lang. Ik sliep sowieso al niet meer zo lekker de laatste weken en nu begin ik me echt een zombie te voelen. Ik moet nog anderhalve week werken en dan kan ik gelukkig met verlof. Het komt nu regelmatig voor dat mijn ogen erg zwaar worden achter het computerscherm. Ik moet dan echt even een stukje gaan lopen anders val ik in slaap haha... Nog ff volhouden.......
Ohh super irritant! Sinds ik zwanger ben slaap ik geen nacht meer door, breekt enorm op. Hoe moe ik ook ben, hoe lang ik het ook rek om naar bed te gaan.. niets helpt. En lig ik eindelijk te slapen, ben ik of op buik/borsten gaan liggen waarvan ik wakker wordt omdat het pijn doet, of wéér naar de w.c. moet. Voel me inmiddels net een zombie! Zijn er nog meiden met tips? Behalve een hamer?
Haha nee geen tips. Bij mij is de slapeloosheid ook vroeg in de zwangerschap begonnen. Leek nu beter te gaan maar nu ik last heb van maagzuur in de nacht en extreme dorst en 10x eruit voor te plassen is slapen niet aan de orde. Vannacht van 3:33 tot 5:40 wakker gelegen. En dan ook nog snachts wakker worden met hoofpijn. Heerlijk joh zwanger zijn.
@mientje ik had het de eerste weken ook heel erg, maar inmiddels begin ik steeds iets beter te slapen. Dat wil niet zeggen dat ik topfit wakker wordt, helaas, maar doorslapen doe ik wel. de ergste pijn in mijn borsten is er ook wel af en ik kan nog op mijn buik slapen, maar probeer je vast aan te wennen om op je zij te liggen. @steenbokje vervelend dat jij er al zo lang last van hebt. Ik denk dat gezonde vermoeidheid wel bij de zwangerschap hoort, maar wanneer het je functioneren in de weg gaat zitten is het vervelend. Ik heb na de lunch altijd een dip haha! Dan maar extra water drinken, dat helpt ook.
Na weer een paar keer eruit te zijn geweest vannacht, liggen we alweer wakker met hongerrrrr pfff de wekker gaat pas om half 9
Heb me al 3 nachten niet gemeld hier...slaap ineens een stuk beter. Heb misschien wel een goede tip voor de meiden met maagzuur: ik heb mn matras verhoogd met een stapel dekens (kussens kan ook) en ik merk dat dat erg helpt tegen maagzuur, en slaap beter.
Mijn huisarts raadde rennie af, omdat het maagzuur wat je neutraliseerd, meteen vervangen wordt door nieuw: je maag blijft daardoor constant nieuw aanmaken, dus als je geen rennie neemt, wordt het nog erger. Hij had liever dat ik gaviscon gebruik, dat heeft minder bijwerkingen. En inderdaad je hoofdeind van je bed verhogen helpt ook.
Het slapen gaat de laatste tijd wel, maar ik wordt zo verward wakker joh. bah, ben dan half in paniek en dat trekt pas weg als ik een uurtje of twee aan het werk ben. Nou durf ik dus niet meer te gaan slapen omdat ik dan weer zo rot wakker wordt :S Hoe werken die hormonen...
Nou, jullie kunnen het tijdstip zien, gaan we weer.. vast niemand meer wakker? souries, probeer idd op mijn zij te slapen, maar draaide nogal eens in m'n slaap op m'n buik. Altijd een buikslaper geweest. Inmiddels een voedingskussen tussen m'n benen geklemd, maar dat is ook nogal wennen...
Jawel mientje...ben vandaag vroeg wakker. Ben alleen "iets" later hihi... Hoop dat je weer in slaap bent gevallen!? Pfff wordt een lange dag vrees ik...
Jow ik ook weer wakker na een kort nachtje. Lag weer te zwemmen in mn bed blegh. Ik wil nog slapen!!Dames wat balen dat er steeds meer wakkere dames bijkomen. Hoop dat jullie nog wat geslapen hebben.
Ook hier maar opgestaan om 5 uur uit pure ellende pfff. Doe al dagen geen oog toe :S! Ben zo bang dat ik bij de bevalling geen puf meer heb
Nou hier was het vannacht wederom echt PIEP!!! Klap op de vuurpijl werd ik wakker door een helse kramp om 6 uur en dat ook nog op de bank pfff..mijn kuit is de hele dag giga gespannen geweest...ben benieuwd wat mij deze nacht gaat brengen
Ik lig ook weer te koekeloeren. Plafonddienst noemde iemand dat op n ander forum...mijn benen onrustig en last van bekken met liggen.maar madam had net de hik en voel haar net weer bewegen dat is fijn!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Goedemorgen! Ik word ook vaak vroeg wakker de laatste tyd, slapen gaat slecht.. Meer last van mn bekken maar ook sinds een paar dagen veel harde buiken/kramp en buikpijnn :s
Ik slaap amper vannacht door de muggenbulten over mijn hele lijf..iets te zomers gekleed in het bos donderdagavond :s wel raar dat ik daar gisternacht geen last van had...pffff...jeuk jeuk jeuk!!
Ben ook alweer half uur wakker, bleegh lekker vroeg. Vervelend is dat die jeuk souries! Niet teveel krabben hè Weet niet meer wie t zei, maar heb ook last van pijn in mn buik, soort kramp. En constant een harde buik. Dus liggen op mn zei doet pijn. Trekt aan één kant!
Hier ook weer vroeg wakker maar wilde er niet aan toe geven. Resultaat.... brak. Plafonddienst haha das een goeie. Pco beetje geslapen? Souries jeuk is zooooo grrr. Daphne en Carlaaa buikpijn is dus niet fijn bah. Voor jullie gaat t opschieten nu.
Ja redelijk maar ben laat naar bed gegaan...omdat ik nog de onrust in mijn benen had... ik dacht als ik mijzelf nou uitput hahaha...dan slaap ik wel.... Dat klopt voor deze nacht, wel circa 3 keer wakker geworden, maar weer in slaap gekukeld