? Wie weet dat want ik kom er echt niet uit. ik krijg de adapters ook niet op me maxi cosi. terwijl mensen wel zeggen dat het kan..
hoihoi, das niet zo moeilijk hoor. als het goed is zit aan de onderkant van de adapters een stuk wat rond is en die je zo om de buis kan klemmen.het "lelijke" gedeelte van de adapters moet aan de binnenkant zitten. aan de buitenkant zie je dan een soort van half rondje voor de adapters dan kan je de maxicosi erop klikken. Tenzij je natuurlijk andere adapters hebt? de adapters die ik bedoel zijn voor de maxicosi: cabrio,city,mico of baby relax gr. ellen
ik heb maxi cosi citi en de adapters die volgens mij voor een x-adventure wagen zijn. ik kan ze ook niet op de maxi cosi klikken. wel vreemd
ik heb ook een babiesfirst maar geen losse adapters. ik heb een beugel met klik systeem. ook voor X adventure maar past perfect op de wagen. vind die losse adapters maar gehannes dus ik koos voor snel en makkelijk!
Ik had in de andere topic al gereageerd. Ze moeten om de buizen die aan de buitenkant van de kinderwagen zitten. Er is eigenlijk maar 1 plek waar ze passen. Dan de maxi-cosi er op klikken. Het zou moeten passen.