Hier ons badmeubel. was iets van 200 euro, niet duur dus. Tegeltjes waren spotgoedkoop(we blijven hier niet zo lang wonen dus wouden er niet teveel in stoppen) maar ben er nog niet op uitgekeken.
en douchecabine, achteraf zou ik liever een muur met deur plaatsen. makkelijker schoonhouden en ruimer met kindjes.
oh ik vind het helemaal niet veel werk. wij doen elke keer na het douchen even snel droog zemen met zon grote zeem....... 10 seconde werk en hij is altijd mooi!!! Je kan m ook laten behandelen, dan wordt ie waterafstotend.. wel spijt dat we dat toen niet hebben gedaan.... Maar het oogt vooral heel ruimtelijk vind ik..... vooral als je niet zon hele grote badkamer hebt zoals wij..... dan lijkt ie groter door die glazen wand. en ik vind het nu ook ideaal als mijn zoontje boven rond hobbelt dat ik m af en toe kan zien, achter een muurtje zie je helemaal niks...
http://www.karwei.nl/documents/pdf/PI-folders/Brave-Badmeubel Dankje! Wij hebben hem destijds wel met een flinke aanbieding gekocht, zie dat ie nu bijna 4 jaar later wel een stukje duurder is geworden. We hebben er zelf een los planchet en andere spiegel bij gekocht als in de folder aangegeven staat. Ik vind t goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden.
Het makkelijk en snel kunnen schoonmaken van een badkamer vind ik ook erg belangrijk!!! Helaas hebben wij van die antislip tegels. Ze zijn ruw dus blijven er altijd stofjes achter ook na t stofzuigen en hecht vuil zich makkelijk aan die tegels. Voor het schoonmaken van de vloer moet dus geschrobd worden met borstel. Ruwe tegels zou ik dus niet aanraden!